|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
dat zou te gek zijn! |
|
mwah...Carcass is een band voor een zweterige club met fijne projecties van operaties... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
lol ja gaaf he |
|
Is Carcass dan headliner |
|
quote: Geweldig !!! Niet tegelijk met UTBS of Metalcamp zoals ik eerst had gevreesd! EDIT: Na 2 jaar afwezigheid, nu dus maar weer eens een keertje heen! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 05-11-2008 22:39] |
|
Ik vreesch dat ik die heersch hier ga brengen. Carcass staat eigenlijk nog wel op 'voor mijn dood te zien bands'. |
|
quote: Hij's fijn! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hij is nog steeds krap aan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ach, carcass en de standaard gezelligheid is voor mij al reden genoeg om te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-11-2008 15:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wil ook wel, maar vrouwlief bevalt half mei... vandaar dat het heel niet zeker is dat ik erbij ben. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
carcass, weer zo'n band die zichzelf verraden heeft...bizar dat er nog steeds mensen zijn die die band willen zien..de eerste paar platen zijn te vet gewoon, die latere meuk suckt. ik hoorde trouwens dat ze alleen maar meuk van de laatste platen spelen, dus waarom er zo siked over zijn? hoewel respect voor de lui die de latere platen uit kunnen zitten, wat een bagger. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Eerst bijzijn, dan oordelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, hoor, ze spelen van alles wat. Ik heb ze tig jaar geleden gezien, ik heb ze dit jaar gezien en ik wil ze nog wel tig keer zien, enorm gave live band. Alleen swansong vind ik niet zo sterk, voor de rest hebben ze alleen maar goede releases uitgebracht, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:ik hoorde nee, die band doet me niets meer, dus waarom erheen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, netjes omschreven Mental, maar geheel FOUT! Ik heb ze gezien op Metalcamp, en menig fokking hardcoreprutbandje zou willen dat ze zo konden spelen. Boeiender |
|
quote:fokking hardcore prut? eerst naar iets luisteren en dan pas oordelen of het prut is he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Damn, jij voelt echt vaak besodemieterd door bands he? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Carcass! Misschien heen. Gelukkig geen hardcoreprutbandje als headliner. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:waarom denk je voel ik me zo kut ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:jouw mening telt niet, jij zit met je arm te diep in de reet van BRG. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Och arme, ik heb het bijna met je te doen. Gelukkig spaar je heel veel geld uit omdat elke band na hun 2de plaat kut word, dan hoef jij het iig niet meer te kopen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Boeiender |
|
quote:was dat maar zo, menig fokking hardcore prut bandje brengt met regelmaat een klassieker uit, die ik wel moet kopen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij is mijn handpop. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |