![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-Brood -Sandwich Spread -Energy Drink -Rooibos Honing thee -Massage Olie ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kijk, Mental. Zo pak je dat nou aan. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() wel voorzichtig met mijn arme stukke ikke zijn hoor... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
oh en ontopic: vandaag opgehaald voor een collegaatje: 12 kilo hondevoer voor 60 pleuro... ![]() ![]() ![]() zou die hond goud schijten? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Keltisch geknoopte hanger ![]() Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. ![]() |
|
Kiss The Anus Of A Black Cat LP die ik overmorgen kan ophalen ![]() ![]() |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Leuk autootje ![]() Heb vandaag geld verdient in plaat van verkwanselen. Dat komt morgen ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Vandaag m'n loon binnen gekregen, 800+ ![]() Morgen maar eens leuk gaan inter-shoppen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Inderdaad :S Naar welke stad ik ook ga, echt gaafe dingen kan ik er nie vinden. Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Mijn nog-te-kopen-cd-lijst is inmiddels enorm groot, denk dat ik er morgen maar eens een paar namen van af ga halen ![]() Morgen ook maar een kaartje voor Elsruck aanschaffen, volgende week is het al zover ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Oh die heb ik gelukkig al. Of nou ja. Ik kan gratis naar binnen ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
En wat heb je daar wel niet voor gedaan? Of ben ik weer eens te suggestief? ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ja dat ben je :p Een vriend van me die is de neef van de organisator. Vandaar :D Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Aaaaaahaaa.... ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Pro Pain vind ik trouwens beter dan verwacht live..! Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote:Awesome! Leuk bandje is dat. vandaag gekocht: - een driedelig pak! Broek, jasje en een gilletje zoals mijn bestuursgenootje dat noemt. - een paar centimeter van mijn broek af gekocht. - boekje over Rome - boemboe met verschillend groen centjes op. ![]() |
|
Besteld: Cold World [USA] - Dedicated To Babies Who... CD Mark Lind [USA] - Death Or Jail CD Pulling Teeth [USA] - Vicious Skin CD Rykers [GER] - A Lesson In Loyalty CD ![]() |
|
quote: ah toch een slag groter geworden dan je eerst op oog had toch? ben gene opel fan maar deze ziet er degelijk uit ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() Stond voor 8.90€ in de supermarkt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 22-08-2008 8:48] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
The Pianist Seven Soul Calibur IV [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-08-2008 9:00] ![]() |
|
lame!!! ![]() Ik ![]() |
|
Goede eerste post, wel. ![]() |
|
h.o.e.r. zelf haalde in een pakje nelson zwaar. Suck my piss ![]() |
|
zojuist uit de automaat geplukt hier op het werk: Een Snicker en een zakje Autodrop Total Loss. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |