|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-Brood -Sandwich Spread -Energy Drink -Rooibos Honing thee -Massage Olie Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kijk, Mental. Zo pak je dat nou aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: wel voorzichtig met mijn arme stukke ikke zijn hoor... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
oh en ontopic: vandaag opgehaald voor een collegaatje: 12 kilo hondevoer voor 60 pleuro... zou die hond goud schijten? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Keltisch geknoopte hanger Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. |
|
Kiss The Anus Of A Black Cat LP die ik overmorgen kan ophalen . |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Leuk autootje Heb vandaag geld verdient in plaat van verkwanselen. Dat komt morgen Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Vandaag m'n loon binnen gekregen, 800+ Morgen maar eens leuk gaan inter-shoppen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad :S Naar welke stad ik ook ga, echt gaafe dingen kan ik er nie vinden. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Mijn nog-te-kopen-cd-lijst is inmiddels enorm groot, denk dat ik er morgen maar eens een paar namen van af ga halen Morgen ook maar een kaartje voor Elsruck aanschaffen, volgende week is het al zover ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oh die heb ik gelukkig al. Of nou ja. Ik kan gratis naar binnen Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
En wat heb je daar wel niet voor gedaan? Of ben ik weer eens te suggestief? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja dat ben je :p Een vriend van me die is de neef van de organisator. Vandaar :D Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Aaaaaahaaa.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Pro Pain vind ik trouwens beter dan verwacht live..! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:Awesome! Leuk bandje is dat. vandaag gekocht: - een driedelig pak! Broek, jasje en een gilletje zoals mijn bestuursgenootje dat noemt. - een paar centimeter van mijn broek af gekocht. - boekje over Rome - boemboe met verschillend groen centjes op. |
|
Besteld: Cold World [USA] - Dedicated To Babies Who... CD Mark Lind [USA] - Death Or Jail CD Pulling Teeth [USA] - Vicious Skin CD Rykers [GER] - A Lesson In Loyalty CD |
|
quote: ah toch een slag groter geworden dan je eerst op oog had toch? ben gene opel fan maar deze ziet er degelijk uit Je moeder. |
|
Stond voor 8.90€ in de supermarkt [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 22-08-2008 8:48] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
The Pianist Seven Soul Calibur IV [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-08-2008 9:00] |
|
lame!!! Ik |
|
Goede eerste post, wel. |
|
h.o.e.r. zelf haalde in een pakje nelson zwaar. Suck my piss |
|
zojuist uit de automaat geplukt hier op het werk: Een Snicker en een zakje Autodrop Total Loss. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |