|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sparkling rosédat heb ik wel verdiend na al mn geschilder |
|
Rosé is lekker (vooral bij een pizza of pasta ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maar vooral volhouden dat je niet schattig bent. Met je Rosé. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind hem wel schattig hoor ^^ @Metalhead22: Neuquen? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Wine Of Satan II cd (met exclusieve nummers van oa Funeral Winds, Bestial Mockery en Furze) Necrosadist - in the realms of flesh cd Bloodline - a pestilence long forgotten 7" |
|
quote: ja maar dit is met bubbels! nog beter en dé hit van deze zomer als ik de avantgardeblaadjes moet geloven |
|
Vinyl: Angel City - Darkroom Bad Religion - Stranger Than Fiction Bad Religion - The Gray Race Bad Religion - The New America Queen - The Miracle Rolling Stones - Bridges To Babylon Rolling Stones - Rarities 1971-2003 Rolling Stones - Get Back To The one You Love (Studio Outtakes 1961-1964 & Live 1966) Rolling Stones - The Revolutionary Album Vol. 1 (Studio Outtakes 1963-1968) Rolling Stones - The Revolutionary Album Vol. 2 (Studio Outtakes 1968-1970) Suicidal Tendencies - 1982 Demo's Johnny Winter - Still Alive And Well Johnny Winter - 3rd Degree Bareuh... |
|
quote: ben je een beetje laat mee dan zo eind augustus Je moeder. |
|
Waar haal jij je vinyl aankopen meestal weg Ulk? |
|
quote: Dat verschilt. Vandaag was ik Utrecht, bij Da Capo en de Grammophoonwinkel. Maar ik haal ook veel in Deventer, bij Koning Willem en Bep Dylan. Zwolle: Minstrel Music en Diskid. Arnhem: De Waaghals. Nijmegen: Vinylarchief en De Waaghals. Venlo: Sounds. Verder natuurlijk beurzen, Marktplaats en Ebay. Bareuh... |
|
MIjn geld schijnt negen van de tien keer grotendeels op te gaan aan voedsel :S Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
of je vreet belachelijk veel of je bent een pauper dan hehe. mijn geld gaat voornamelijk op aan vaste lasten en dat gat in mn hand hehe Je moeder. |
|
quote: En dan nog zo mager. Lintworm iemand? |
|
niet gekocht uberhaupt niks gekocht vandaag. ben zelfs nog te lui geweest om mn post te gaan kijken Je moeder. |
|
quote: Zo mager? Volgens mij heb jij mij nooit gezien? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Wel een foto |
|
quote: Ik ben niet mager Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Mijn welgemeende excuses. |
|
Zojuist besteld Verrassend triviaal |
|
haha goed bezig |
|
anti kind boek? cool. Staat er ook in hoe je ze het beste kan vermoorden zonder bewijs achter te laten? |
|
Toch geen serieus boek hè? |
|
Nou, heb 'm net besteld op bol.com, maar het boek bevat de visies van de auteurs op kinderen (schreeuwende, schijtende kutblagen, en ouders zijn volledig gestoorde, geïsoleerde verwarde mensen) Hier, check de site: http://www.antikindboek.nl/index.html Verrassend triviaal |
|
quote: Als je maar bang bent Bier, Metal en Bloemetjes! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |