|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Weer eens wat anders. |
|
quote: Joer wielkom Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Vet ding! Zit te twijfelen tussen die en de HTC Touch Pro, maar denk dat ik toch voor de HTC ga. Gekocht (lees gekregen ) Gaastra vest 3 broeken Sigaren En nog een bezoekje aan den kapper. |
|
Macronympha - Arthur Shawcross 7" Con-Dom - Law. The Seventh Sermon 7" |
|
quote:Ik ben mega afgeknapt op de besturing van de HTC's, die is echt mega crappy. Deze heeft ook meer intern geheugen en er kan ook meer geheugen bij. |
|
quote: behoorlijk lo-fi ofniet? Suck my piss |
|
In den kroeg gisteren quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik wist het signature |
|
Te makkelijk he, ghehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
150 euro aan benzine erdoorheen gereden van het weekend.. hehe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je bent naar de plaatselijke supermarkt geweest? Met je verkwistende bak. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Weet ik nog niet, de postbode moet 'm nog komen brengen. |
|
hehe.. ja 1 op 9 dat gaat goed. Nee m`n zoontje opgehaald, Walibi geweest en vandaag m`n zoontje weer terug naar z`n moeder gebracht. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Princess Superstar - My Machine Exodus - Pleasures Of The Flesh Overkill - Feel the Fire Anthrax - Spreading the Disease Anthrax - Among the Living Anthrax - State of Euphoria Kreator - Coma of Souls Kreator - Out of the Dark Destruction - Live Without Sense Megedeth - So Far, So Good, So What C.I.A - In the Red Vinyl shoppen is leuk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-09-2008 18:07] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Against God and Government |
|
@Elite Sennheiser [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 21-09-2008 18:07] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Wat een oerlelijk ding. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Rotzak is een mocro geworden. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: niet zo'n hele dure, maar 10 keer beter dan de luxe oortjes voor dezelfde prijs ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
haha stelletje bukkems Ik kan er niks aan doen dat zoiets mij nou eenmaal staat. Against God and Government |
|
quote: Ik vind het een beetje een mocrojas, met dat bontkraagje. |
|
quote:foto dan ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |