|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vind het best meevallen, het is natuurlijk geen normaal optreden van een band En dan nog, dit is 'once in a lifetime' man! @FRNK: werkelijk? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-09-2008 10:07] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heh! Als ik daarop google krijg ik allemaal poolse en russische sites, hoe kom je daar nu weer aan ken het merk ook niet. Ziet er wel goed uit en gewicht is ook OK, maar als ik zoiets zou kopen zou ik toch wel wat gebruikerservaringen willen lezen. Voor een kussen stop ik gewoon wat shirtjes of een jack in een kussensloop (of in mijn lakenzak als he warm is, of in het hoesje van mijn matje, of wat dan ook voorhanden is). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
2x Metallica - Death Magnetic (1 cadeau ) Sigaren |
|
quote: Het is ook een Pools merk Hoe ik er aan kom? Er zit hier een bedrijf in Nederland dat dat merk verkoopt: http://www.meteowear.nl/ En die is sinds een tijdje sponsor van een klim/bergsportvereniging waar ik lid van ben, zodoende ben ik er bekend mee. Ze zijn al een keer met een hoop spullen langs geweest en een aardig aantal leden heeft er al wat besteld en is goed tevreden over de spullen dus dat zit denk ik wel goed. Het is nog goed geprijsd ook. Een goede tent is ook iets wat ik tot nu toe mis, ik overweeg dan ook om daar een te kopen. Maar ik zal ook wat verder kijken. Ik gebruik ook meestal een trui als kussen, maar die zakt steeds uit na een paar keer draaien, goede tip om die bijvoorbeeld in het zakje van matje/slaapzak te stoppen. |
|
Pontiac Firebird Shirt Binnen 2 weken in den bus. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dan is de auto zelf een stuk sneller. |
|
quote:en 2keer geript omdat het ding bij de media markt 9 euro was... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bek dicht, geitenneuker |
|
9 euro? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, stond op Asice dat iemand hem daar voor 9 euro gekocht heeft, ik vind het ook vaag, maargoed. |
|
quote:kon eht niet laten. @zelthor, ja, 9 euro. Fuck the world and fuck you |
|
Bizar. Maar ze hebben wel vaker rare/relaxede prijzen bij de MediaMarkt. Sowieso voor nieuwe metal CD's vaak tussen de 14 en 17 euro. Nieuwe Slipknot daar ook weggehaald voor 16 euro, goedkoper dan via Dis-order Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, ik heb hem gewoon gekocht bij frs voor 20 euro. Maargoed dit verwacht je ook niet bij een nieuwe cd natuurlijk. |
|
quote: Voor metal in een tastbare gangbare winkel zou ik altijd eerst naar MM gaan. Zoals gezegd, in de loop van de tijd veel 14-17 euro CD's gezien daar Maar inderdaad, een verschil van een paar euro, OK. Maar 9 euro verwacht je natuurlijk helemaal niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ach hij is het geld waard. |
|
vreemd, want ik kom net bij de media vandaan en daar ligt ie anders echt gewoon voor 14 euro.. verhaal uit het duimpje ofzo? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ow, vaag. Misschien hadden ze een speciale cd=r versie [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-09-2008 16:45] |
|
quote: Hij klinkt niet verkeerd! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Sauron - For a dead race Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Maar The Channeling Void vind ik hun beste ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote:spellegie http://profile.myspace.com/Modules/Applications/Pages/Canvas.aspx?appId=104283 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-09-2008 0:29] |
|
de nieuwste aanwinst: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |