![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stone Island trui ![]() ![]() |
|
whehe, pimp ![]() |
|
Gaat goed met de deurmat. ![]() Vandaag ontvangen: Lull - Like a slow river Oophoi - An aerial view (drone , ambient) ![]() |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Origineel dat hadden ze ook al gepost bij die jas paar weken terug ![]() Hoge kraag! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-09-2008 19:33] ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-09-2008 19:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() Hard nodig ook, mijn hele kamer stinkt met die open prullenbak van me. ![]() |
|
Veters. Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: vaker legen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Het vuil wordt hiet (waar niet) eenmaal per week opgehaald, en dat is in mijn geval ongeveer mijn prullenbak vol. En anders zit ik met zo'n grote vuilniszak op mijn kamer te koekeloeren, aangezien men in de meeste delen van Maastricht niet aan containers doet. ![]() |
|
Eerdaags binnen, nu onderweg: Satyricon - My Skin Is Cold 7" ![]() En weer een pronkstuk voor mijn vinyl verzameling: Joy Division - Still / STILL CLOTH COVER BOOK/LP hier zijn maar 500 stuks van!!! ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-09-2008 20:39] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Een 2ehands Macbook. Erg fijn exemplaar. Inclusief CS3 en Leopard ![]() ![]() |
|
De weg naar Mekka en een Scottish Fold - raskat. Raar, maar lief ding ![]() ![]() |
|
500gb externe harde schijf The Lord of the Rings - Return of the King (Pc-game) nieuwe broeken nieuwe pull Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
quote: toeval ik heb verleden week van mijn buurman een oude prullenbak van het burgerweeshuis deventer bekomen. mooi jaren '50 metalen geval. erg fallisch, waarbij de deksel ook nog hapbewegingen kan maken ook freud zou er extatisch van worden ik ga hem uitdeuken, opknappen, misschien verven dan kan ik er op eenzame zaterdagavonden mooi naar kijken, denkend aan al die grootheden die daar hun snoeppapiertjes in hebben gegooid. ![]() |
|
quote: Luister dan ook eerder naar rob van de smaakpolitie. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik maak altijd de randjes schoon! ![]() |
|
68€ aan benzine ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Dat verklaard natuurlijk een hoop! Gelukkig heb ik hier buiten de flat een afvalcontainer waar ik wanneer ik maar wil mn vuilnis in kan dumpen. Helaas hebben een aantal personen blijkbaar geen sleutel van deze container waardoor het soms nogal een dikke rotzooi is bij dat ding. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-09-2008 0:16] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Zometeen na het eerste examen: ![]() ... en dat voor maar 60 Euro. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-09-2008 6:50] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: heb jij een vriendin? ![]() |
|
quote: Het is dat mijn telefoon naar de klote is, anders had ik een fotootje gemaakt van onze hal. Ongeveer eenzelfde idee, maar dan binnen. Echt heel ranzig, vooral mijn voordeur op de hal uitkomt. En on topic: ![]() ![]() |
|
Nuclear Assault - The Plague ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |