![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Moet je niet je auto gaan poetsen ofzo? ![]() |
|
quote: STFU naabje Suck my piss ![]() |
|
quote: Hee Orlando, check eens wat ik gekocht heb joh en mail me nog een keertje. Woehoee! ![]() Sokken! Zwarte, om true te blijven natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-09-2008 16:23] ![]() |
|
2 kaartjes voor Progpower een zwart jurkje Zwart/blauwe tas van Pussy Deluxe mascara oh en ook nog sokken, in felle kleuren roze/geel en blauw, van nijntje natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 24-09-2008 20:28] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: In mijn geval iets met daikatana en 1 euro. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Die heb ik ook. ![]() Kut spel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Basketbalschoenen Reversible Shirt Ik kan er weer een seizoen tegenaan. ![]() |
|
Zooi ambient viel op de deurmat vandaag: Loscil - Triple Point Loscil - Plume S.E.T.I. - Knowledge Solar Quest - SolaLuna (2cd) ![]() |
|
Hetzelfde als Varanus. ![]() |
|
quote: Zonder te kijken... Bier en vretuh? ![]() |
|
Juist! ![]() |
|
quote: Ja, idd. Ik had het ooit wel eens gespeeld, maar wist het niet meer en laatst zag ik 'em bij de intertoys liggen en ik dacht... Wat dacht ik eigenlijk... Hele euroknaller naar de klote. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik heb hem gekocht in de goeie ouwe gulden tijd. Ook Intertoys, maar dan fl. 4.99 [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 24-09-2008 21:27] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() Goede prijs/kwaliteit-verhouding! ![]() |
|
Melk, karnemelk, vla, ontbijtkoek, brood en bier. Kan er weer even tegen aan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Weekend kaart voor Aurora Infernalis ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Partij nieuwe lampen voor de auto, flesje likeur voor vanavond, nieuwe White Dwarf. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: oe spannende date? ![]() |
|
quote:In 2008 ff niet meer. Om te vieren dat ik alweer een weekje geen drank nuttig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: waarom niet? [lultopic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-09-2008 16:02] ![]() |
|
Take it back! - Can't fight robots Amenra - Mass IIII Een kaartje voor The Australian Pink Floyd in Duitsland. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ah, moet goed wezen die Pink Floyd coverband. Wil ik ook nog wel eens zien. Oh, en er is een kaartje voor mij gekocht voor Anathema in Tivoli. Verder boodschappen en bier, zodat ik niet net als vorig weekend gasten krijg die wegens mijn verslonsde bierinkoop aan de rumcola moeten. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Scheelt iig wel in waterverbruik. ![]() |
|
quote:neger. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |