![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:En in het bezit. FRNK, we prikken een datum eind september/begin oktober ok? ![]() quote:Jij bent ook niet vaak online voor iets anders dan je zoveelste shadowaccount aanmaken of wel? Antwoord: nee, de vorige is onvervangbaar. ...dit in tegenstelling tot yours truly. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: En dat werkt echt? ![]() |
|
5 pakken zware shag, vloei en van die choco-rozijnen ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: waarom 5 pakken?! ![]() |
|
quote: Het trilt in ieder geval. Ik wilde het gewoon hebben. ![]() ![]() |
|
quote: ja, ik snapte het ook al niet. Suck my piss ![]() |
|
om de shag nog zwaarder te maken? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Dan hoef ik er niet om de 2/3 dagen heen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
pfff ik hoef maar 1x in de week gelukkig [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-09-2008 17:02] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Squashracket Squashabonnoment Sportschoenen Rugbybal ![]() |
|
En zojuist een hotel geboekt in Parijs. ![]() |
|
Coldside Crew shirts eindelijk binnen, de tering, 2 maanden op moeten wachten ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Dankzij een paar dagen Finland weer een flinke lading er bij gekregen / gekocht: tapes: UNBEING - "The Exhalation" VERIVALA - "Promo 2008" GRIMORIUM VERUM / LINGEDAL - "Bound by Sorcery" ORDINANCE - "s/t" DEAD INSIDE - "s/t" (V.E.G.A.) - "Alienforest - A Sick mind's Hologram" RAHU - "Ride of the eight black steeds" cd's: VORDR - "III" CACODAEMON - "Tales of Demoncy" KATHARSIS - "666" PIMENTOLA - "Misantropolis" LUGUBRUM - "Heilige Dwazen" DANZIG - "Lucifuge" TURBONEGRO - "Asscobra" TURBONEGRO - "Apocalypse Dudes" TURBONEGRO - "Never is forever" SOMNIVORE - "Clergy of Oneiros" KRAKEN DVVMVIRATE - "From the dying soil to the eternal sea" en nog een flinke lading vinyl / drank / shirts en sigaren Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ikkkk heb binnenkort een huisje! Dus ik ben aan het inslaan en vandaag heb ik een frituurpan en een handmixer gekocht. Hurray! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Handmixer? Wat moet je daar nu mee, is een Magnetron geen betere investering? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Stukje basisbenodigdheden. ![]() |
|
quote: Nee joh! Ik wil toch cake's, koekjes en andere zoete lekkernijen maken in mijn stulpje? Ik gebruik de mixer hier thuis ook met enige regelmaat. (Ennem... Een magnetron heb ik al ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Black Comedy - Instigator Metallica - Load Pain - Rebirth Matrix - Sleepwalk (is dnb). ![]() |
|
![]() Op rood vinyl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Is dat wat? Wat ik van DEP heb gehoord na Calculating Infinity heeft me eigenlijk niet echt veel gedaan. ![]() |
|
Hij is gaaf. Intens, complex maar toch goed te volgen. En, zeer belangrijk, hij verveelt niet. Ik zou hem proberen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Vandaag nog wat cd's besteld: Elite - We own the mountains Judas Iscariot - Thy dying light Secrets of the moon - Carved in stigmata wounds Dismember - Like an ever flowing stream Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
![]() ![]() ![]() bub ![]() |
|
3 Controllers en een whack aan games voor de 360. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |