|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee echt niet, ik heb nog steeds een kater, ik ga me niet aankleden nu Against God and Government |
|
quote:Ook in-ear? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Net gekregen van een vriend: Metallica - Ride the lightning I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Yep! De topmodellen zijn wat te duur (honderden euro's) maar de instapmodellen zijn nog wel te doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Maar waarom zijn ze beter dan mijn Sennheisers? Heb je getest? Niet dat ze zegt dat ze beter zijn trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sennheiser is altijd goed! Ik heb zelf mijn normale koptelefoon ook van Sennheiser, een HD515 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
K mocht niet ff testen van mediamarkt maar omdat het sennheiserwas durfde ik het wel gewoon te kopen. quote: Zijn die oortjes een beetje vergelijkbaar met die koptelefoons van sennheiser? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-09-2008 20:09] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee hoor, ik heb geen Shure doppen, ik luister zowat alleen maar mijn mp3-speler bij het sporten en dan heb je niks aan in-ears. Ik zei alleen maar "Check Shure", je leek er niet bekend mee en ik hoor er veel goeds over, vandaar . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik zal er naar kijken als mijn Sennheisers het begeven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb ook gewoon sennheiser speakers voor mijn Ipod, qua geluid zijn ze iets beter dan de standaar Ipod speakers, of ze net zo lang mee gaan is nog de vraag, afwachten dus. Against God and Government |
|
koffie, shag IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Heb em nog niet in huis, hopelijk deze week |
|
quote: Je hebt ze ook met twee jaar garantie, dacht ik. Ik koop altijd earphones in de laagste prijsklasse, omdat het snoertje altijd kapot gaat bij mij. |
|
En je vraagt niet af waarom ze kapot gaan? Omdat ze laag in prijsklasse zijn en dús slechte kwaliteit? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind die 201's en klotebakken om eerlijk tezijn. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: De duurdere varianten die ik daarvoor kocht gingen ook snel kapot, hoewel ik ze nooit van 50 euro of meer heb gekocht, misschien dat het scheelt inderdaad. |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Sinds ik in het duurdere segment koop (>50) merk ik dat de snoertjes niet meer kapot gaan, de kwaliteit van de snoertjes is ook anders. De krengen die als eerste kapot gaan hebben van die stugge dikke kabels. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat is wel beter! Het probleem zit bij mij meestal in het stuk snoer net boven de plug. Als ik weer aan nieuwe toe ben toch maar eens kijken dan, garantie is ook nooit weg natuurlijk. |
|
3x 2 persoonshoeslakens voor me bedje Boodschappen Vitamine B en C complex forte (lang leven extra vitamines) Het is de lichtinval ;') |
|
|
|
akoetsjiekoetsjie |
|
quote: Sterf Jenje |
|
Driver 3. Godgodgodgodver wat een frustrerend spel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |