![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: woei!!! vandaag opgehaald dus ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Chromen kleppendeksels plus chrome luchtfilter. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Gisteren ontvangen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Broodjes Sigaretten ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Besteld: Flightcase Speakerkast ![]() |
|
3 grote zakken kruidnoten 1 zak chocoladepepernoten ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: dat was alles wat het publiek behoorde te weten ![]() ![]() |
|
slipknot - all hope is gone ![]() |
|
Uit voorzorg maar deze telefoon besteld, teringgoedkoop, simlockvrij en ik heb hem in het echt al een keer in mijn handen gehad. Denk niet dat ik hem direct ga gebruiken, het oude moet eerst op! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
zware zilver shag met dokter duval vloei. En koffie. S'ochtend drink ik fucking veel koffie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Pakje Zware van Nelle Enslaved "Ruun" shirtje! ![]() ![]() |
|
quote: Mooi ding, lijkt mij ook wel wat... euh... dusch. Boeiender ![]() |
|
Wat een mooie telefoon! Ik heb vandaag iets te kane gekocht. Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Ach wel aardig, maar tis weer een Nokia he....ik heb dr niets mee. ![]() |
|
quote: Ik moest ff denken, ik dacht dat je iets over de band kane zei, hehe. Net 90 euro boodschappen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nokia doen het lang bij mij, in tegenstelling tot andere prut. Daarom ook geen openklapbaar toestel, is helemaal een ramp bij mij. En ik hoef geen multimedia ding te hebben, bellen en sms-en is mooi zat. Maar deze is dus voor als mijn ouwe kapot gaat, mischien dat ik hem wel gelijk ga gebruiken, we zien wel. Boeiender ![]() |
|
quote: LOL! Ik moest 'm ook even twee keer goed lezen ja. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Zes kratjes pils? ![]() |
|
Zat niet eens bier bij, hehe. Halve liters van de ah vind ik niet zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gekregen. Origin - Antithesis, blauw vinyl Overkill - Under the Influence 12" Godsamme, Origin moet je live gezien hebben om het te snappen. Wat een bruut meesterwerkje. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Origin en live ja, Neurotic Death Fest ![]() ![]() ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik heb ze toen gezien samen met Necrophagist. Meesterlijk. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik ken het alleen van naam. Is het grind? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |