|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De speciale editie besteld via bol.com Against God and Government |
|
Limited Edition Art Of War van Sabaton eindelijk binnen! |
|
Net via de post Grand Magus-Monument LP Grand Magus-Wolf's Return LP Grand Magus-Iron Will LP blij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik vind ze alle 4 gaaf Elke plaat is weer beinvloed met een andere stijl, heerlijk Jij hebt ook een leuke aanschaf gedaan bij de weg [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 13-09-2008 13:40] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hahaha, je hebt gelijk. Maar ik kom niet door die eerste heen... dus tel die gemakshalve niet mee. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: lekker handig hoor dat gat door he tekstboekje heen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Absu - Tara Forbidden - Forbidden evil Officium triste - Reason Vomitory - Revelation nausea Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Daar betaal je dan ook 135 Euro voor... :') |
|
2 kaartjes: quote: Het is nog wel veel nachtjes slapen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: aha.. was het daar voor.. Ik dacht voor de overige goodies. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
dat je nog aandacht besteedt aan die pauperpraat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Therm-a-rest Prolite 4 r |
|
quote: Goed ding, dat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ben ik nou de enige die die hoes een beetje plat en obsceen vindt? |
|
quote: Heb ik ook even over zitten te twijfelen, maar ik vind die prijzen niet normaal meer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
wimperkrultang Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ligt er maar net aan wat je er precies in wil zien. Bruce Banner |
|
x6 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
2 broeken en een pulletje. Wat make-up. Wat boeken. Wat inschrijvingsgeld voor school. Wat schoolboeken. Wat douchespul. Pfff. |
|
quote: Nee, hoor, daar is al genoeg over gesproken op diverse fora. De bijnaam "The Pussy Album" is niet voor niets gevallen. |
|
quote: Daar ging ik al vanuit Tot nu toe had ik al een selfinflater maar die bleef enorm groot en zwaar, niet iets om mee rond te lopen of om in je rugzak te stoppen, daarom de laatste tijd maar een beetje beholpen met zo een schuimen fitnesmatje, maar dat gaat toch ten koste van het comfort, maar deze is nog kleiner ook. Nu nog een geschikte slaapzak en ik denk aan deze: http://www.alpinus.pl/strona.php?p=2&_sec=product&_pID=586 Ook nog een kussen(tje) en ik ben klaar voor voorlopig. |
|
quote: Altijd aandacht voor de medemensch mij waerde Spectre.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Bier gekocht. Zit nog een paar euro in de beurs en die gaan vandaag ook op aan bier. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |