![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We kijken ze heel vaak, vooral in het weekend middenn in de nacht. Tijdloos. Anders zou ik als ik jou was gewoon een kopie maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Het is zeker vet, ja. Ja, of rippen naar de PC, daar kijk ik ook m'n DVD's op (wel doorgelust naar de TV, maar toch). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() En. ![]() Beide vinyl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Landstorm - Demo series 1997-1998 Seigneur Voland/Chemin de Haine Split cd Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Zaad van 4 verschillende pepersoorten en zaad van mini paprika´s. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nieuwe winterjas. Een zwart bomberjack met daaroverheen een spijkerjack met afgeknipte mouwen, voorzien van de nodige patches. Lekker thrashy, staat ook goed bij een kostuum. ![]() ![]() |
|
O.a.: - Anathema - Alternative 4 - Bleeding Through - Declaration - Metallica - Death Magnetic - T-shirt Chimaira - Wii (met Guitar Hero 3, Mario Kart en Bully) - Home Cinema Set (Sony) ![]() |
|
Zaterdag ontvangen: Enslaved - Vertebrae Leviathan - A Silhouette In Splinters Wedard - Ein Leben in der Ewigkeit Wedard - Wo die Ewigkeit die Zeit berührt En nog een tweede hands (verstuurd van Isle Of Lewis, Outer Hebrides, Schotland): S.E.T.I. - Light Shift (Live in Brussels) ![]() |
|
quote: Ho ho hey hey, goede keus man! Maarreh, hoe kom je hier in vredesnaam aan? Ik wil! (CD of vinyl?) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Dis-order heeft 'em volgens mij gewoon, zag ik laatst in zo'n mailupdate van ze staan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: pervertedtaste? signature ![]() |
|
CD via Dis-Order €12,50 "Rare LP only release available on CD for the first time ! " Niet zo moeilijk dus! ![]() Ik kende het album nog niet, maar absoluut de moeite waard. ![]() ![]() |
|
Tjonge, die re-release is me compleet ontgaan. Goed om te weten! ![]() Ik kende alleen wat gare mp3's, geript door iemand met de LP die op track 1 ook nog een tik erin heeft... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-10-2008 20:24] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
signature ![]() |
|
3 plantjes en 2 potjes 150 kroon ringsaldo ladenkast kledingkast Morgen ff naar de H&M ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
vandaag mn spelletje opgehaald... ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: *huil* Wat moet je toch met die rommel? OT: Een lectuurtje: ![]() ![]() |
|
quote:eikel. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:dat irritante semi grappige gedoe van hem begint me de keel uit te hangen, die wannabe yup.of dacht je nu echt dat chemootje hier serieus in was. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-10-2008 23:38] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Die is gaaf, lekker geschift. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ik zie geen "irritant semi grappig gedoe", en al zeker niet in die post... ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |