![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat dacht je van zn achternaam? Je moeder. ![]() |
|
quote: Ssssssssssssssssssssssssssst ![]() Boeiender ![]() |
|
Nijboer jah daar zit wat in.. ![]() |
|
quote: Dank u! ![]() ![]() Het zijn gewoon mijn initialen, meer niet. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Jaaa nu klinkt het niet meer zo mysterieus heh, had er dan over gezwegen ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben ook niet mysterieus! Ik ben gewoon ik. ![]() Boeiender ![]() |
|
Juist ! Houden zo ![]() ![]() |
|
Guinness + een ander vaag Iers bier. Patatje oorlog. Pikanto sateh. 2 buskaartjes. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Lief dat je ook Ralph's buskaartje betaalde ![]() ![]() |
|
Paar biertjes zojuist in Venlo. ![]() |
|
Was er wat te doen in de Splint0r dan? ![]() ![]() |
|
Effe bij de Loco tussen de kragen en de polo's een paar HJ-tjes gedronken op het terras. ![]() |
|
't Wordt verdomme tijd dat Reuver weer es die metalavond heeft en dat ik daar weer es wat geld kan verkwanselen ![]() ![]() |
|
Bij Friends op donderdagavond bedoel je? Daar heb ik toen ook behoorlijk wat geld verkwanseld iedere keer. ![]() ![]() |
|
peuken kookplaat douchegel Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Daar ja. Verdient Reuver ook eens aan me, komt niet vaak voor ![]() ![]() |
|
quote: Binnenkort maar weer eens aankaarten dat ze dat maar weer eens organiseren. ![]() |
|
quote:Ah, jij gaat nu op onmiogelijke tijden posten zodat alleen n8brakers je posts zien??? Ja, zo kom je wel in dat topique van ZM-menschen die worden gemist ![]() ![]() |
|
quote:1x per kwartaal begreep ik... maar dan moet het toch weer bijna raak zijn ![]() ![]() |
|
quote: haha nouja ik heb tegenwoordig weer een leven.. Studeren heet dat ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Zie hier anders geen studieboeken tussen staan... of is dat niet met0l genoeg ![]() ![]() ![]() |
|
Die heb ik een poos geleden al gekocht ![]() Mijn burgerschap boek heeft wel weer plaatjes van metalheads erin staan, dat is dan wel weer een klein beetje true natuurlijk ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:True? Alleen als het Blackies zijn natuurlijk!!! Anders heb je je geld aan een misprint verkwanseld ![]() ![]() |
|
pwned ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |