![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, er is ook zoveel moois te koop, vandaag voor de verandering eens naar een andere zaak dan de Bever geweest en die hadden ook al zulk mooi spul. Heb nog even getwijfeld of ik een Berghaus Gore-Tex broek zou kopen in plaats van deze The North Face. Twijfel nu eigenlijk nog steeds of ik hem niet ga inruilen ![]() Wat ik nog op mijn wenslijstje heb staan is toch zeker wel een tent en een benzinebrander en daarnaast nog aardig wat klimspullen. Merino is ook fijn, heb er ook een pullover van. Modieus geval dat wel, volgens mij is het ook fijn thermoondergoed. ![]() |
|
Spijkerbroek Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Besteld: - Bioshock (PS3) - Rise of the Argonauts (PS3) - The Last Unicorn (DVD) - William Shatner - Up Till Now (boek) ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik zou megamerken als TNF vermijden, ivm gebrekkige klantenservice. Dat hi-tech spul is allemaal leuk en aardig maar het gaat een keer kapot en je kunt er zelf niks aan repareren. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Waar heb jij goede ervaring mee? ![]() |
|
![]() Tien euro, kon 'm niet laten liggen. ![]() |
|
quote:Spul van Haglöfs en Fjällräven bevalt me altijd prima, maar er is veel meer goed spul op de markt hoor. Het spul van TNF, Jack Wolfskin, Nomad ed heb ik niet zo'n hoge pet van op. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
![]() Zeer relaxte schoenen! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
2 grote rustiek kaarsen 2 kleine haworthia cactussen incl. zwart rechthoekig bakje om ze in te zetten een klimop plantje met pot theelicht houdertjes wierrook shit begint hier steeds huiselijker/gezelliger te worden! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Sigur Ros - Takk - 2xLP + 10¨ ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
5 kaartjes voor pete philly 11 oktober ![]() ![]() |
|
CD: Helstar - Burning Star DVD: Raw Deal Waynes World Mad Max Mad Max 2 Hard Boiled A Better Tomorrow 1 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() lange lul? Suck my piss ![]() |
|
't Is alweer een maand of wat terug, maar die vent heet toch Dikke Lul? ![]() |
|
Klopt. ![]() |
|
Kilo Madame Jeanette, 2 kilo rode cayenne, pakje Bird pepper. En nog 2 kilo paprika en 2 kilo puntpaprika. En marinade voor spare ribs bij de toko vandaan. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dat wordt smullen vanavond. ![]() |
|
quote: Heb al effe gesmuld ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik las het. ![]() ![]() Edit: Drie kaarten voor Steen. *a**e*hard losgaan. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-10-2008 21:44] ![]() |
|
![]() Samsung ht-z210 dolby surround set en een goede hdmi kabel. Fucking handig, dat hdmi. Nog nooit zo makkelijk een apparaat aangesloten. Eindelijk dat ouwe lel van een dolby surroundset het huis uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
dvd Iron man dvd met videoclips van metallica. Turbo charger voor den vehicle. minimaal goed voor 320 pk`s totaal.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Haha netjes dan! Ben van plan volgende week in Dordrecht eens een kijkje te gaan nemen. Ich bin ein Berliner ![]() |
|
Satyricon – Dark Medieval Times Nifelheim – Envoy of Lucifer Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum Kampfar – Heimgang Ajattara – Kuolema Amon Amarth – Twilight of the Thunder God Shining – V: Halmstad Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gisteren nog een paar horrorfilms voor een eurotje per stuk gekocht. Titels weet ik zo niet.. spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |