|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iron man DVD |
|
dit: nieuwste Enslaved en Elite [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-10-2008 15:15] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
lekkere zware shag Suck my piss |
|
Deze lag eindelijk in de boekhandel En maar weer eens een bestelling ingeklopt: Enslaved - Vertabrae Darkthrone - Dark Thrones and Black Flags (wachten tot 20-10) Iskald - Revelations of Reckoning Day Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Eindelijk in de boekhandel? Ik heb dat boek al tijden geleden gelezen. Gekocht, nieuw meubel voor den tv. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
die shit lijkt mij echt overrated. Suck my piss |
|
Sathanas in Gloriam festival shirt Op je knie en pijp voor genade! |
|
dus |
|
Bier in de kroeg.. spelfout weggehaald... |
|
quote: van Hawaï? signature |
|
quote: Als in: een paar keer gevraagd, maar nu eindelijk binnen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Gisteren gekocht in Dordrecht: Goreinhaled - The Art Of Sickness Cephalotripsy - Uterovaginal Insertion Of Extirpated Anomalies Daarbij gekregen: Choked By Own Vomits (Promo) |
|
quote: die naam!!! maar ik ga em wel chec ken signature |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Jaaa aardig wat dit weekend........ 1 nieuw bed (160.200) +matras 1 nieuwe kledingkast, een grote met drie deuren 1 nieuw bureau dit allemaal ivm de verhuizing van komende week, vanuit het keurige Delfshaven (de Bospolder) naar de levensgevaarlijke Tarwewijk. in elk geval wat goeie nieuwe spullen Ich bin ein Berliner |
|
Vet shirt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wierrook Vier soorten hash Een red desert camo shirtje in een kindermaatje. (soms is klein en smal zijn zo fijn) |
|
bottom seizoen 1-3 Je moeder. |
|
Bottom |
|
IDie boxen zijn wel niet zo goed qua kwaliteit vd dvd's. Ik heb al 1 box naar de klote, ben nu bezig aan de 2de en heb de derde nog in het plastic liggen, voor als de 2de dood is. Maar ja, verplicht spul om te hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aan een treinkaartje naar huis :D |
|
quote: nee, van Marvel. en gekocht bij Van Leest. |
|
quote: Jaja, en het zit nog goed ook. Voor slechts 15 euro. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Net besteld: Hooded Menace - fulfill the curse En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |