|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhm een beige pet, met aan de zijkant de groene krokodil, hier in Arnhem zit een winkel met opheffingsverkoop, Lacoste, Paul & Shark, Burberry etc. Alles voor minder dan de helft Against God and Government |
|
Bier. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
2 pakjes blauwe gauloises, Hawaischnitzels, aardappelen en verse broccoli Life doesn't get much better than this! |
|
blauwe galouases! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
vers?? hier alleen weer een te hoge telefoonrekening. wel 100€ lager dan de vorige twee maar toch Je moeder. |
|
quote: Yeah, verse groente hier tegenwoordig, verslaafd aan broccoli, bloemkool, boontjes, sla und sofort. Mocht ook wel, naar die kant en klaar pizza etc. overdosis van de afgelopen maanden haha. Life doesn't get much better than this! |
|
ik geloof dat ik maar eens bij jou ga eten hoewel ik hier met die laatste paar weken avonddiensten ook niks te klagen heb, prima restaurant kwaliteit eten Je moeder. |
|
quote: Haha, is goed Toch al kut zat om voor een persoon vers spul te kopen, minder dan 300gram vindt je amper. Moet je wel aardappelen eten Life doesn't get much better than this! |
|
Gekregen: En 8 bier en 2 energiedrank gekocht, je moet toch wat. |
|
veel boodschappen.. en daardoor veel geld uitgegeven.. vink altijd zo erg.. over een week ist weer op en moet je weer.. en tis eind van de maand, dus het voelt dubbel zo erg.. |
|
quote: Hij loopt een paar maandjes achter.. en je moet ook je email eens vaker uitlezen Bram!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
De Bruce Dickinson film...inclusief soundtrack cd! en op cd: bub |
|
Voor mijn JudgePod: http://www.akg.com/personal/K_324_P,pcatid,7,pid,67,_psmand,1.html Klinkt heerlijk. Aanzienlijk beter dan die standaard Ipod dingen |
|
"where whores meet saws". Dat moet gewoon een vette film zijn !!! |
|
Anathema - Hindsight abonnement bij de sportschool |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Lijken exact op mijn Sennheisers Ik wil niets anders meer, wat een geluid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Thank you, Donny. |
|
duran duran - arena (lp) van kooten en de bie - gouden doden (maxisingle) nena - nena (lp) peter straub - duistere visioenen (boek) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Duran Duran liefhebber? |
|
Darkened Nocturn Slaughtercult - Horna nocturna Unleashed - Midvinterblot Bathory - Hammerheart Entombed - Clandestine Holy Moses - Queen of siam Never have so many sacrificed so much for so few |
|
heerscherdepeers |
|
quote: Jazeker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |