![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fijn zo. Laat maar even weten hoe en wat... ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Live dvd's van Onslaught en Artillery. Deze keer check ik ze wel meteen, voor het geval dat deze het weer niet doen. Oftewel now playing: Artillery. ![]() |
|
Vrijdag ticket voor Aurora Infernalis Fest. Combi-ticket voor Sathanas In Gloriam. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Hehe. Eindelijk dat fucking salaris overgeschreven. ![]() Direct maar weer uitgegeven aan bestellingen: - Canon Powershot SX100 IS (met verjaardagsbijdrage van de ouders ![]() - Amon Amarth - Twilight of the Thunder God (cd/dvd) - Dragonforce - Ultra Beatdown (cd/dvd) EN: - Alvast een treinkaartje richting Hoogeveen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Amorphis - Tales from the thousand lakes Burial - Enlightened with pain Wigrid - Die asche eines lebens Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
zuipen voor de homeboys vanavond, vreten zoeken ze zelf maar uit. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Rik Mayall presents, serie 2. En nog maar weer eens de 3 dvdbox van bottom. Ik had ze al los, die zijn al naar de klote, toen de box gekocht, één doet het al minder. Dus deze maar lekker in het plastic laten zitten en als ik ze dan uiteindelijk nodig heb omdat die vorige box ook naar de klote is eerst maar eens een kopie of tig maken. Een leven zonder bottom, dat kan toch niet! Oja, ook gekocht: de nieuwe chili whopper van de burger king. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-09-2008 20:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Voedsel voor de hele week 2 Boekenplanken Broek Trui Make-up zooi 2 Dice packs [Edit: Jaaaaa Bottom! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 05-09-2008 20:53] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Deströyer 666 - Phoenix Rising Krisiun - Southern Storm ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Motorhead - Another Perfect Day Motorhead - Rock 'n' Roll Motorhead - Orgasmatron Motorhead - No Sleep 'til Hammersmith Motorhead - Overkill ![]() |
|
quote: Ik gisteren: Motorhead - The Ace of Spades, Hammered en Everything Louder... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kom je nog naar occultfest? en Roel? ![]() |
|
quote: Neuh, Nick moet vanmiddag om half 3 voetballen. En de harde kern gaat altijd mee. En de beurs protesteert. spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
3 Propagators. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Iedereen in de Motörheadstemming? Gekocht: Schoenen. ![]() |
|
invoice systeem In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Volbeat - Guitar gangsters & Cadillac blood Walls of jericho - The American dream Artas - The Healing (promo) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Altijd! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanderbilt Eau De Toilette; voor oma ja ![]() Bosje rozen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
everything is illuminated van jonathan safran foer ![]() |
|
Lekkere bak chinees...wel een halve want een hele kan ik nooit op ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Terry Pratchett - Thud! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |