|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik kom wel hoor dude! Lijstje: -Metalheus -Wishmaster -Witchking [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 05-08-2002 20:32] |
|
waar is dat? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Eduuuuuuuuh... ehm... tussen Arnhem en Utrecht in met de trein... makkelijk te berijken dusch... Als je op 't station aankomt, struikel je naar de overkant van de weg, en val je zo de So What binnen |
|
nog boven arnhem dus, klotever, doch ik doe mn best, als ik dan werk heb kom ik zeker af Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: aah, mensen als u heerschen! |
|
Guess i'll be there. |
|
Lijstje: -Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette (de nepentherikjes zullen ook wel komen) |
|
*kuch* Ede *kuch* Maar ja ik denk ook wel dat ik afkom. Lijstje: -Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette (de nepentherikjes zullen ook wel komen) - Dwaallicht |
|
ik zeg wel als ik werk heb en er financieel ietsje beter inzit... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
aaaaaaaaaaaaah, mensen als jullie heerschen! |
|
Nou nog de spelfout uit de topictitel *edit* gefikst, dank u mod [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-08-2002 21:26] |
|
Ik kom ook wel weer denk ik met wat mensen. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: hehehheehehhehehhehehe |
|
quote: ede ligt trouwens niet boven arnhem, maar rechts van utrecht en links van arnhem (spellingsfouten worden te ernstig nu, moet zo maar weer eens gaan slapen ofzo) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-08-2002 21:04] |
|
Hee, dit valt zowaar te fietsen binnen de tien minuten. Misschien dat ik dan ook wel langswip. Mits ik geen wind tegen heb. Lijstje: -Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette (de nepentherikjes zullen ook wel komen) - Dwaallicht DimmuChild (onder voorbehoud) |
|
Lijstje: -Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette (de nepentherikjes zullen ook wel komen) - Dwaallicht DimmuChild (onder voorbehoud) -heo(the spanish men) en meschien elmar en nog wat gasten Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:weet ik, had odtss op de kaart gezocht dankjewel iig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Laat S_S zich mischien maar ook eens zien Het word toch niet zo'n Blow/Drugs festein ??? Dan blijf ik liever thuis ? Wiegen Meister ! |
|
quote: volgens mij heeft ede niet eens een coffeeshop hahahaha alleen veel bier daar en bier is goed! |
|
quote: kdacht wel dat je daar mocht blowen, toch? Oud Vuil. |
|
quote: Drank vind ik niet erg, maar als er mensen gaal blowen ben ik gelijk weg. Wiegen Meister ! |
|
mag daar niet zover ik weet, heb het iig nog nooit iemand daar zien doen |
|
quote: of ede coffeeshops heeft??? pfoeh hé. 16 jaar geleden geregeld wiet halen daar. de parkweg(waar so what aan zetelt) staat dan ook al jaaaren bekend als een ietwat criminele straat. Oud Vuil. |
|
quote:'Crimineel', dat betekent naar Edese maatstaven geloof ik dat men wel eens een kerkdienst overslaat. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |