|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier verder Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ok, baas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: *klapt met zweep* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
is die tweede een tekening van pushead ? ziet er wel zo uit hehe Fuck the world and fuck you |
|
lezen, mental. ei. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niet gek dat je het zegt, hoor, er zijn zeker overeenkomsten. Baizley tekent wel wat andere dingen en wat gedetailleerder. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
weet ik, maar je had zijn naam er al bijgezet...ik moet eerst even lezen voor ik iets post [Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-11-2008 19:03] Fuck the world and fuck you |
|
Ik ga mental's kop op mijn reet zetten, met zijn bek over m'n aars ... praat ie eindelijk echte poep |
|
quote:Dat is nu met recht een VET idee! Fuck the world and fuck you |
|
Heul vet ja ... |
|
quote:maar ja, je lult al jaren over een andere tattooo nemen, man. en je hebt volgens mij in die tijd niets meer bij laten zetten.. of wel ? Fuck the world and fuck you |
|
Nee, plannen zat, maar komt er maar niet van ... Heb er wel retezin in, maar nu nog een keer doen .. |
|
quote: Ook het eerste wat ik dacht, hehe |
|
Al wat designs klaar dan ? ben iig benieuwd, wat je hebt is iig wel cool. Fuck the world and fuck you |
|
Nee, ik werk liefst zonder, laat die gast wel samen met mij wat verzinnen. |
|
Veel gelul hier en wenig post... =) |
|
Die moet je heel groot zetten anders is er na enkele jaren niks meer van over .. |
|
quote: Doordat de lijnen door elkaar gaan vloeien? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nha, het contrast wordt in de loop van de tijd minder, dus het vervaagt, en vooral bij drukke dingen ziet er dat dan niet uit .. |
|
quote: Ah zo. Het leek me al raar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Vet, ik neem aan dat bepaalde onderdelen in deze stijl worden, anders heb je wel fokking veel ruimte voor nodig. |
|
quote: EN bedankt. Het is maar een voorbeeld,geen definitief tattoo-ontwerp. =) |
|
quote: Ik neem sowieso niet deze tekening over, dus: yup. Daarbij moet gezegd worden dat ik wel een grote tatoeage wil laten zetten. Kwart rugoppervlak (schouderblad plus een deel eronder) met misschien een stuk bovenarm erbij. Moet natuurlijk ontwerptechnisch wel uitkomen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Rustig, hij geeft maar een tip Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:GRAAG gedaan Als ie heel groot over de punten van je schouderbladen gaat tot aan net boven de heupen kan ie anders wel retegaaf zijn hoor ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |