|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg toch ook nergens dat die regels veranderd zijn? Wat ik jammer vind is dat het racen inmiddels op de tweede plek is gekomen en dat het meer gaat om regels en sancties dan om de sport. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
tzijn opportunisten, maar tegen eind dit juni zullen ze wel weer braaf zijn signature |
|
Brawn weer top, Ferrari weer flop Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooie prestatie weer van Brawn GP, maar als ze bij Red Bull ook zo'n diffuser hebben rijdt Vettel ze waarschijnlijk de stront voor de ogen. Vettel ftw... Jammer dat ie deze race 10 plekken naar achteren moet. En wat ze bij Ferrari klooien weet ik niet, maar helemaal lekker zit het nog niet. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-04-2009 12:43] |
|
quote: Wat een idioten seg Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat krijg je als de Italianen binnen het team het weer voor het zeggen hebben. |
|
Iemand kan er niet rekenen volgens mij: quote: 660 is blijkbaar meer dan 692 bij GPupdate... |
|
ik dat niet de startorde? Heidfeld deed niet mee aan Q3, [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-04-2009 16:40] signature |
|
Idd. :') |
|
Zelfs dan was Button niet de zwaarste van degene die Q3 wel gehaald hebben zoals geclaimt wordt... Er waren er toch echt 4 zwaarder. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-04-2009 16:50] |
|
das waar signature |
|
Ben het nu aa het volgen op de live stream van bbc en die van de formule 1 site. Wel een bijzondere ervaring om het commentaar in schrift te volgen en de ronde tijden enzo te volgen. Opzich raak je er wel in, maar ik heb toch liever beeld en vroem vroem geluidjes. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gvd! race gestopt was net zo leuk!! 100 pitstops, 200 inhaalacties, ... signature |
|
Jammer man, maar de regen komt ook echt met de bakken uit de hemel. |
|
Ik lees net there will be a 10 minute signal before any restart Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Damn .. lekker weertje daar .. |
|
Ik ben benieuwd. Hoop nog wel op een herstart ja. |
|
maar staan de autos nu binnen of buiten? 1110: If this is race is re-starting, it's only going to do so behind the safety car in these conditions. They have a two-hour window in which to complete the race, and we're currently at just over an hour. EN If the race cannot be resumed, half points will be rewarded as we have completed less than 75% of the scheduled race distance. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-04-2009 12:15] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wel buiten ja. Momenteel is nog niet bekend of het doorgaat of niet. |
|
Red Bull boss Christian Horner reveals the forecast is for the rain to continue for 20 minutes. Not looking good for a re-start at the moment. Fernando Alonso on the BBC: "The visibility is nothing. With the amount of water on the track, it is now really dangerous. We could have a serious accident if we start. Fingers cross we don't start again." De tering wat een watje zeg.. ik wil ongelukken zien. Spectaculaire vliegkunsten!! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 05-04-2009 12:27] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
REGEN GESTOPT signature |
|
ah beter!! past nog mooi binnen het tijdsvlak dan. Maar is de baan te doen? Of zal het idd een voortzetting worden achter de SC? Zou wel saai zijn. Ik wil spectakel!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Definitief gestopt... |
|
saai. Halve punten en Button zijn 2e overwinning. maar zal dit nu ook gelden als een half gewonnen race Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |