|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Best leuke race, nu ja er waren er ergere dit seizoen. Die Kobayashi is gaaf Faustian Spirit of the Earth |
|
Doet me aan Sato denken misschien dat Toyota zo blijft ... signature |
|
Mooi circuit ook |
|
quote: Mwah... Kobyashi rijdt imo net een tandje aggresiever dan Sato. Eindelijk een Jap die wel een beetje kan rijden in een auto. Doet het iig stukken beter met zijn Toyota in twee races dan Fiscio in de Ferrari. |
|
Sato rijdt anders ook best agressief... het verschil is dat hij zichzelf net wat minder onder controle heeft dan Kobayashi Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Jammer van de layout. |
|
Jammer, ik heb dit seizoen de F1 amper kunnen volgen ivm mijn werk. Hoop dat het volgende seizoen beter uitkomt qua werkrooster. the only pleasure is pain |
|
De Japanse automobielconstructeur Toyota stapt uit de Formule 1. Dat heeft de directie van het bedrijf officieel bekendgemaakt. Toyota, dat sinds 2002 actief was in de koningsklasse van de autosport, zit door de financiële crisis in slechte papieren en wil zich volledig toeleggen op zijn hoofdactiviteit: auto's bouwen en verkopen. Geen overwinning Toyota goochelde telkens met grote budgetten, maar kon desondanks geen enkele race winnen in de Formule 1. Met de Italiaan Jarno Trulli en de Duitser Timo Glock eindigde het bedrijf dit jaar op de vijfde plaats in het constructeurskampioenschap. In juli had Toyota al aangekondigd dat het, ook al om kosten te besparen, niet langer de GP van Japan zou organiseren op zijn eigen circuit, de Fuji International Speedway in Shizuoka. Het bedrijf enageerde zich toen wel om zeker tot 2012 actief te blijven in de Formule 1, maar die belofte komt het nu niet na. Laatste Japanse merk Met Toyota verdwijnt het laatste Japanse automerk uit de Formule 1. Eind vorig jaar had ook Honda zich al teruggetrokken. Twee dagen terug had de Japanse bandenfabrikant Bridgestone al aangekondigd dat het omwille van de economische crisis zou stoppen als bandenleverancier voor het WK Formule 1 en in juli had ook de Duitse autoconstructeur BMW zijn afscheid aangekondigd signature |
|
F1 begint meer en meer zijn glorie te verliezen |
|
Erg jammer weer... |
|
Surprise... Faustian Spirit of the Earth |
|
Kon je inderdaad al jaren zien aankomen. Ik vind het op zich niet erg, laat de boel maar eens gigantisch op de plaat gaan, misschien wordt het daarna weer interessant en gaat het weer om de basis, het racen.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: quote: Hoezo? Fabrieksteams stappen in en uit de F1 wanneer ze willen, deelname is altijd op basis van marketing. Privé-teams zorgen voor stabiliteit niet de fabrieksteams. |
|
En zo kan het voormalige BMW Sauber toch weer meedoen volgend jaar. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |