|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Go VETTEL!! signature |
|
Dat ook. De startopstelling is btw toch nog anders dan hierboven staat. |
|
jips, shit, ben wat in slaap gevallen signature |
|
quote: Logisch. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mjah... op de inhaalpoging van Sutil en de klappert van Alguesnogwat was het niet veel bijzonders. Het was als Vettel in beeld was dan weer wel leuk. Daar kun je ook echt aan zien dat ie hard rijdt. En een gegunde overwinning. |
|
Kova deed zijn best alweer ja signature |
|
quote: Tjah, dat had je je eerder moeten realiseren flapdrol. Twee keer niet nagedacht over de gevolgen. De eerste keer bij de crash, de tweede keer bij de wraakactie van je ouwe heer. Dus nu niet piepen dat je carriere fucked is. Tot nooit. |
|
Kubica naar Renault. Faustian Spirit of the Earth |
|
Raikkonen naar Red Bull signature |
|
Geen Glock in de GP van Brazilië, heeft naar het schijnt een ruggenwervel gebroken na z'n crash in Japan. Overigens zie ik Button dit weekend wel kampioen worden. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Waar heb je dat gelezen? |
|
quote: WTF die zou toch weer terug naar McLaren gaan? Hoe zit ,t trouwens met de nieuwe teams? More Evil0r Than Skelet0r |
|
Je moet niet alles geloven wat Hypnos typt... En Kimi naar McLeugen is ook nog maar een gerucht. Kimi wil namelijk heel veel geld. |
|
Dan is Toyota een uitstekend team voor hem. Die zitten er toch niks mee in om het geld door ramen en deuren buiten te smijten Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ja leuk, maar daar gingen ook al de geruchten over dat ze de stekker eruit willen trekken. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Giancarlo Fisichella |
|
+ McLaren + Vettel signature |
|
gaan ze het hier nu bij houden of niet??? signature |
|
quote: Dat is een momentopname Die Fisichella heeft sinds de GP van Belgie continue geen fuck gepresteerd. Zou Ferrari al spijt hebben? Ik hoop van wel. |
|
quote: Volgens de Duitse RTL wordt het over ongeveer een kwartiertje droog. |
|
quote:ik vrees van wel, ze hadden beter De La Rosa genomen, die weet hoe je met een CURSE moet rijden signature |
|
quote: tegen 21.00 uur dus signature |
|
quote:Ja, dan gaat de FIA weer de baan controleren. |
|
ik denk dat ik een streepje blauwe lucht gezien heb signature |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |