|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Godver, wat waren die Kubica en Vettel dom bezig ja. |
|
quote: Het ging mij niet om het geluk door dat puberale gedrag van de uitvallers, maar om een vage straf die een podiumplaats tot gevolg had. quote: Zie hierboven. Brawn GP heeft niks fout gedaan... Nou, met mogelijke uitzondering van de diffuser dan, maar dat horen we binnenkort. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-03-2009 13:09] |
|
Ik heb de wedstrijd toch anders ervaren. Maar ik moet eerlijk toegeven dat het tijdstip niet erg optimaal was, kan me van de 1e safety car situatie helemaal niets meer herinneren. |
|
Die straf is ook pas na de wedstrijd uitgedeeld. |
|
wat heb ik nu gemist dan?! |
|
OMG!!! Wat een lullo (hamilton), arme Trulli! Gelukkig heeft hij nog wel gratis champagne mogen zuipen |
|
Dit waarschijnlijk: quote: Bron |
|
Zometeen maar eens de herhaling kijken |
|
Ik ben al vroeg op geweest om het te bekijken. Brawn is een terechte winnaar. wat een gelul met die difuser..ze zijn gewoon beter in in huiswerk..( quote olaf mol) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: signature |
|
Waarom wordt er zo afgegeven op Hamilton? Heeft gewoon een hele sterke race gereden en heeft niks fout gedaan betreffende het incident met Trulli. Gave race, veel inhaalactie's met een mooie climax op het einde van de race. Dat het inhalen nu makkelijker is geworden is vooral toe te schrijven aan het grote verschil tussen de twee compounds dan de nieuwe regelgeving met betrekking op de aerodynamica. Kwalificatie en race gevolgd op de BBC, heerlijk commentaar. Zoveel beter dan het geschreeuw van Olav Mol die zich graag zelf hoort praten en vaak onzin uitkraamt. Volgens mij is het voor de eerste keer in historie van de F1 dat een nieuw team bij zijn eerste race gelijk een 1 2 scoort en dat ook met de kwalificatie. |
|
Toyota-rijder Jarno Trulli heeft gezegd dat Lewis Hamilton zijn inhaalsactie tijdens de safety car heeft uitgelokt. Trulli kreeg na afloop van de Grand Prix van Australië een tijdsstraf van 25 seconden omdat de Italiaan de McLaren-rijder had ingehaald terwijl er sprake was van een safety car-situatie. Trulli, die vandaag vanuit de pitlane moest starten, verliest daardoor zijn podium aan de Brit. "Ik kan niet zeggen hoe teleurgesteld ik ben om als derde te zijn geëindigd, en te moeten zien dat het resultaat wordt aangevochten," zei hij. "Toen de safety car naar buiten kwam naar het einde van de race toe passeerde Hamilton mij, maar even daarna vertraagde hij en zette hij zich langs de kant van de weg." signature |
|
Als dat zo is (heb dat niet letterlijk gezien) vind ik dat een naaistreek van Hamilton. |
|
Ach, naaistreek, Trulli moet gewoon wat slimmer rijden. Een naaistreek zou het zijn als hij a la Schumacher een directe concurrent snoeihard de grindbak in jaagt. Verder wel een hele uilige actie van Kubica en Vettel, ongelooflijk knullig. Al maakt dat het natuurlijk wel interssant kijkvoer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wat heeft Schumacher hier nou weer mee te maken? Maar je doelt op Monza al weer wat jaartjes terug, waar Button het ook niet nodig vond om op te letten en nog niet wist wat veilig afstand houden betekend? |
|
LEZEN! |
|
Ahum quote: [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-03-2009 22:14] |
|
Jammer dat Vettel bestraft werd, om iets wat 10 jaar geleden sowieso als race-incident geklasseerd zou zijn... Voorts mooie prestatie van Brawn GP, ik had niet verwacht dat ze écht zo snel zouden zijn. En Ferrari... tsja zwak weer. Massa kon zichzelf weinig verwijten, maar Kimi stelde weer enorm teleur. Kan die nu nooit eens een foutloze race rijden? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hierom misschien? quote: BRON Zich verschuilen achter een uitspraak van het team en dan nog suggereren dat het eigen schuld dikke bult is voor Trulli omdat ie de regels niet goed zou kennen terwijl zowel hij als het team zelf niks van de regels lijken te snappen. Hij is dus echt dom of doet zich dommer voor. |
|
arrogante kloothommel, doet me denken aan Cristiano Ronaldo signature |
|
WTF? Als beide coureurs denken dat die plek terug naar Trullie moest, waarom straffen?? |
|
quote: "a la" betekent net zo als. Het verwijst dus naar een eerder situatie die een mogelijkheid had kunnen zijn. Totaal relevant dus. Ik vind het niet erg als mensen minde rgoed zijn in begrijpend lezen, maar weet dat dan ook van jezelf. my 2 cents= Hamilton is saai! |
|
Over begrijpend lezen gesproken: Mark suggereerd dat Schumacher mensen de grindbak in rost. Ik vraag wat Schumacher ermee te maken heeft want die rijdt niet meer. Verder geef ik een voorbeeld van wat Mark als zo'n rosactie van Schumacher zou kunnen zien, in vragende vorm. Als reactie komt er weer iemand anders met LEZEN. En mijn Ahum sloeg dus op die reactie. Als ik het dan niet snap zijn er hier nog zeker twee anderen, die het blijkbaar (ook) ontkennen. Edit: En ja, LH is een bal gehakt met streken zoals ie vorig jaar gedurende het seizoen vaak genoeg heeft laten zien. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-03-2009 12:32] |
|
Men zou ook kunnen stellen dat de "saaiere" rijders als Schumacher en Hamilton ook de betere en vooral slimmere rijders zijn. Ik kan me van een wedstrijd herinneren dat Schumacher ook de safety car-situatie in zijn voordeel wist te benutten door de boel achter zich tegen te houden. Als Trulli geen stuurfout had gemaakt was hij ook nooit ingehaald. Hamilton was slim, en Trulli had beter zijn Italiaanse temperament wat kunnen beheersen. Italianen zijn ook gewoon sukkels vaak die hun driften wat minder onder controle hebben. Ik kan me nog een handjedruk-wedstrijd herinneren die ik won van een Italiaan op vakantie. De rest van de vakantie bleef hij me lastig vallen dat hij weer wilde handjedrukken. Zielig volk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |