|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer, maar goed, begrijpelijk .. |
|
Zijn ze nu de bokalen ook in tweeen aan het zagen Nou ja, het was weer lekker boeiend... NOT ! |
|
The officials take the standings from the end of lap 31, and that means the top eight are: Button, Heidfeld, Glock, Trulli, Barrichello, Webber, Hamilton, Rosberg. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach, hep Hamilton ook nog een puntje. |
|
Wat een gedoe seg En wat stak Ferrari toch weer allemaal uit, jongens jongens Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Er staat niet voor niets 'van de mannen vooraan', waarmee ze ongetwijfeld op de top 5 doelen waarvan Button met 660 kg de zwaarste is. |
|
quote:erg signature |
|
McLeugen met een staartje... quote: [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 07-04-2009 20:09] |
|
Wat is nou eigenlijk de voornaamste reden van het grote verschil tussen dit jaar en vorig jaar? Is die diffuser nou echt zo'n beslissende factor? Ik bedoel, ik kan soms wel merken dat de Ferrari en de McLaren wat problemen hebben met downforce, maar dat kan toch niet het hele verhaal zijn? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wat is dat Kers verhaal precies? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-04-2009 20:36] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Alle teams moesten helemaal opnieuw beginnen met het ontwerpen van de bolides door de vele nieuwe regels en dan is de kans het grootst dat de rangorde van de afgelopen jaren veranderd. |
|
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinetic_Energy_Recovery_System |
|
Praktisch gezien betekent het dat je energie die normaliter als hitte verloren gaat nu opslaat in een batterij, en die energie kun je vervolgens gebruiken om een extra kortstondige boost te krijgen op rechte stukken. De effectiviteit ervan wordt echter door velen betwijfeld, en ook ik geloof niet dat KERS momenteel echt een verschil maakt. De speciale diffuser daarentegen lijkt wel een aardige impact te hebben, aangezien de teams die ermee rijden (Brawn, Williams en Toyota) het momenteel erg goed doen. Ik verbaas me er alleen over dat een beetje extra downforce zulke grote verschillen teweeg kan brengen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hmm aha. Ik vroeg het me af omdat Button voor de start verklaarde dat hij blij was dat er geen kers autos direct achter hem startte Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Waarschijnlijk omdat hij bang was dat zo'n onverlaat iets te enthousiast met zijn boost-knopje zou gaan spelen en dan vol in zijn mooie diffuser zou rijden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hahaha dat zou maar zo kunnen. Ik heb nu weer helemaal zin in volgende week. Zit er weer helemaal in na het vorig seizoen niet heb kunnen volgen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Leve de BBC! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hier wordt het wel op tv uitgezonden, maar niet altijd live. Als ik mijn eigen optrekje heb dan ga ik dus echt wel viasat motorsport aanschaffen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heb je geen BBC daar dan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
we hebben alleen BBC wold ofzo in het pakket En aangezien ik niet in Engeland woon, kan ik het niet via de BBC site volgen. grrr Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Geen BBC1 Ik wist niet eens dat dat bestond. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja, dan merk je wel hoe verwend nederland eigenlijk is met zon uitgebreid pakket. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lewis Hamilton en Dave Ryan, voormalig sportief directeur bij McLaren, bleven de stewards uit Australië misleiden tijdens een tweede zitting waar nieuw bewijsmateriaal naar boven werd gebracht. Dat schrijft het magazine Autosport. De publicatie onthult dat Hamilton en Ryan hun mening tegenover de stewards niet wilden herzien, zelfs na het vertonen van de radioconversatie tussen Hamilton en het team en de media-interviews die na afloop van de race werden genomen. In de eerste gedetailleerde beschrijving van de zitting met de stewards staat dat Ryan en Hamilton vasthielden aan hun oorspronkelijk verhaal. Een bron binnen de FIA vertelde: "Eerst en vooral hoorde Lewis de radioconversatie. Het leek erop dat de strategie erin bestond om heel vaag te doen en niet direct te antwoorden op de vragen. Daarna werd het interview gespeeld waarin hij zei 'Er werd me verteld dat ik hem moest doorlaten'." "Op dat moment voelden ze zich beiden heel oncomfortabel maar ze ontkenden nog steeds dat dat daadwerkelijk gebeurd was. Het was surreëel, een situatie waarin je radiobewijzen en het interview had en ze gaven een volledig andere interpretatie aan wat de woorden eigenlijk betekenden. Maar de woorden waren heel, heel duidelijk." Ook racedirecteur Charlie Whiting verklaarde dat Hamilton meer dan één keer ontkende dat hij Trulli liet passeren. Hij zei: "Toen er heel duidelijk gevraagd werd 'Heb je hem doelbewust voorgelaten, heb je je naar de kant begeven om hem door te laten' zei Hamilton 'Nee'. De vraag werd meerdere malen gesteld. Hij was ervan overtuigd dat hij niet vertraagd was en Trulli niet had doorgelaten." signature |
|
Zo typisch McLeugen... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |