|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Laten ze die dik betaalde coureurs maar eens racen op de Nordschleife, werken voor hun centjes. |
|
Tickets voor Spa zijn aangekomen Faustian Spirit of the Earth |
|
jaloersss the only pleasure is pain |
|
Spa is een mooie race. Helaas zijn de kaarten daar achterlijk duur en betaal je voor een staanplaats al tribuneprijzen voor andere circuits. En dat voor die "paar" keer dat ze langs komen. |
|
Wachten tot op het laatste moment zodat je ze met korting kan kopen. |
|
Ik heb het toch maar opgegeven met f1 te volgen, heb dit jaar geeneen wedstrijd gezien. |
|
Je hebt niks gemist hoor hehe. |
|
Hehe, dat kreeg ik nog wel iedere keer mee via de maandagochtendkrant. |
|
quote: Ja, ik weet het. Zijn idd belachelijke prijzen, maar we gaan voor een volledig weekend, dus zal wel leuk worden Faustian Spirit of the Earth |
|
Het hele weekend is de enige manier. Al het andere is nog geen eens halve bak. |
|
Formule 2-coureur Henry Surtees verongelukt bizar... |
|
Bizar inderdaad... En nog maar 18 jaar. Vraag je je toch af of daar niet de wielen aan de auto moeten blijven zitten zoals bij de F1. Iets wat daar zelfs niet gewaarborgd is btw. Manier van impact speelt een grote rol natuurlijk. |
|
Echt een geval van 'wrong time, wrong place'. Op het eerste oog lijkt die band niet eens geraakt te worden. |
|
Hoeveel pech kan je hebben... jammer. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Sow, ik zag het eerst ook niet gebeuren. Na een keer terug te kijken viel het me pas op. Bizar ja. |
|
Vieze crash van Massa seg. Hij heeft een schedelbreuk opgelopen die levensbedreigend was + een hersenschudding en grote wond aan z'n linkeroog. Gelukkig is hij nu stabiel na de operatie, was toch schrikken. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hamilton . Maar goed, knap gedaan En Renault is geschorst voor de volgende GP wegens Alonso-incident. Faustian Spirit of the Earth |
|
ZO, die maakt een aardige klap |
|
Het is vooral die klap op z'n hoofd door dat veertje van Barrichello's wagen... die crash in bandenmuur was op zich zo erg niet. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hamilton had weer dikke mazzel. Echt racen kan ie nog steeds niet. Wat een gepruts bij Renault by the way |
|
quote: Bne benieuwd of hij ooit nog in de bolide stapt. Schandalig dat er tijdens de race ook nog eens een band losliet.... gelukkig heeft niemand die tegen zijn hoofd gehad. |
|
klo-te race... wat een geklooi bij zowat alle teams... signature |
|
en Massa is mogelijk blind aan 1 oog... signature |
|
Ja, niet goed Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |