|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat dacht ie op Monza ook. |
|
dat denkt hij altijd signature |
|
Jammer dat Barrichello een puntje verloren heeft. Faustian Spirit of the Earth |
|
wat was me dat weer Hamilton deed zijn ding, de rest rommelden maar aan signature |
|
Inderdaad behoorlijk |
|
Tja, waarom ook niet. Als hij dan toch plaats moet maken voor Alonso kan hij dan maar beter daar die Hamilton het leven wat zuur gaan maken Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik denk dat Alonso de knoop heeft doorgehakt om te vertrekken omdat Briatore weg is. Het had wel iets dat ie de podiumplaats aan Flavio opdroeg... |
|
dat snap ik wel maar Kimi naar McLewis??? wat gaat hij daar nog gaan uitmeten signature |
|
Sensationele race trouwens. |
|
quote: F1 racing nl Wat een journalistiek weer. Bernie stemde tegen... Nou en? Er was een meerderheid die voor stemde dus er waren er blijkbaar meer tegen dan alleen Bernie. Noem die dan ook en speel niet slechts 1 persoon de zwarte piet toe. Ze mochten stemmen dus zo onbelangrijk zullen ze niet geweest zijn. :') Verder hulde voor Bernie. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-09-2009 17:32] |
|
En het is officieel: Alonso voor 3 jaar naar Ferrari. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik weet niet of ik daar blij om moet zijn... |
|
Jammer dat Kimi naar McLaren gaat, Alonso...ja, ik zie hem wel bij Ferrari. Massa vliegt binnenkort ook buiten voor Vettel signature |
|
Ik had liever Vettel naar Ferrari zien gaan dan Kwalonso... |
|
+1, maar beiden mag ook signature |
|
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk, die Spanjool kan wel iets. Nu er nog leren voor te supporteren, dat zal moeilijker zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
bwaaa... ik heb em nog steeds liever dan die andere signature |
|
quote: Door Alonso zitten er nu ook hooligans op de tribunes bij een race. Spaanse "fans" zijn behoorlijk irritant en tonen veel meer agressie. Niet dat ik daar nog zoveel last van zal hebben btw... Schumacher rijdt al effe niet meer dus de kans dat ik nog een race bezoek is uiterst klein. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-09-2009 20:30] |
|
dat dan weer wel... zeker in de Moto GP signature |
|
Daar moeten ze er maar aan wennen dat Rossi de beste is... Iets wat ze na Barcelona dit jaar toch wel helemaal duidelijk zou moeten zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-09-2009 20:43] |
|
Wat een kwalificatie, de ene crash na de andere Barrichello, Button, Sutil, Alonso en Buemi moeten trouwens 5 plaatsen achteruit op de startgrid. Faustian Spirit of the Earth |
|
echt raar ja, wat is de stand dan? signature |
|
Startgrid onder voorbehoud: Vettel Trulli Hamilton Heidfeld Raikkonen Rosberg Kubica Sutil (-5 plaatsen) Barrichello (-5 plaatsen) Alguersuari Button (-5 plaatsen) Fisichella Kovalainen (versnellingsbak gewisseld => -5 plaatsen) Buemi (-5 plaatsen) Nakajima Grosjean Alonso (-5 plaatsen) Liuzzi (-5 plaatsen, versnellingsbak wissel) Glock (nieuw chassis, -10 plaatsen, nog niet zeker of hij start na crash) Webber (-10 plaatsen, nieuw chassis) Faustian Spirit of the Earth |
|
uitslag: Vettel, Hamilton, Raikkonen, Barrichello, Trulli, Button, Heidfeld, Sutil signature |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |