|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Vergeet de klok niet een uur vooruit te zetten. |
|
? signature |
|
Zomertijd. |
|
serieus? ik dacht de 31ste oei, ik moest vannacht ploegenarbeidstoeslagen verdelen hoe werkt dat dan??? signature |
|
|
|
2 uur wordt drie uur? uur minder slapen? nog minder???? signature |
|
Je kan ook 1 uur later opstaan. |
|
... hoe doe je dat? 10 keer snoozen? dat is een postulaat signature |
|
quote: 7x is genoeg |
|
... sterk! en wie gaat volgens jou winnen zondag? Rosberg? signature |
|
Barrichello, gun het hem wel. |
|
ja, ik kan er inkomen ik gun het Brawn signature |
|
Alle 2, ik denk dat het sowiezo een interresant seizoen gaat worden. |
|
uhu! "de hiërarchie is gewijzigd" miscshien afgesproken spel... midden seizoen diffusers weg en races tot het einde om de titel? signature |
|
Waar "vroeger" de Ferrari's oppermachtig waren, zou ik nu eigenlijk mijn geld niet willen zetten op een team. Ferrari, Mclaren Mercedes, Renault, Brawn Mercedes, allemaal kanshebbers op de titel. |
|
net als in het voetbal , ben ik meer anti dan pro geworden Hamilton kan ik momenteel niet af dus wie het ook wordt... niet McLaren svp en liefst ook niet Massa signature |
|
Nooit leuk kunnen vinden, de formule1. Pasgeleden op ned3 nog ter land te zee en in de lucht gezien. Met DAFjes die achteruit rijden. Kijk, dát vind ik dan een mooie sport! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Hamilton is een verwend kut ventje. Alonso is een slechte verliezer en een jankerd. Massa is ook niks. Doe maar gewoon Barrichello, denk dat hij in de tijd van Schumi het ook gewoon had kunnen worden maar hij duidelijk de 2e man was. (qua materiaal en als rijder) [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 28-03-2009 0:30] |
|
man, daar keek ik vroeger naar , jkaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, dat was Nederland voor mij met die Jack de Gelder signature |
|
quote: Hamilton is een dikkenek Alonso is een unibrow Massa denkt dat ie Schumacher is Vettel is een gefixeerde gast, like it! Fisichella was een Italiaanse flamboyante emo gast die ik afkon, maja... te beperkt qua mechaniek Barri heeft het Sutil is ook niet te onderschatten En onze Pool, die breekt ook nog wat potten, wel een beetje Prost en te weinig Senna en Rosberg... al ben ik niet 100% zeker, te twijfelachtig op trage circuits en Raikkonen is geen idealist, maar ik vinnem wel ok [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-03-2009 0:33] signature |
|
quote: Dat met de DAFjes was met André van Duin. Jaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaar gaatie! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ach wat maken we ons druk, achter 10 jaar rijdt gewoon Max verstappen op 1. |
|
quote: omg!! en daarna moest ik altijd gaan slapen van mama superdromen!!! en TLTZEIDL was ook al zo cool, met die schansen, en de originaliteitsprijs, toen van NED nog meer op tv dan BRT signature |
|
quote: MAX Overstâppen gata gewoon voetballen zoals iedere Nederlander signature |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |