|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
beetje een processie, wordt Button Vettel dit seizoen signature |
|
Aan Button valt echt weinig te doen, Barrichello komt er met hetzelfde materiaal gewoon niet aan te pas. Overigens ook sterke race van Kimi en Hamilton, gezien het materiaal dat ze ter beschikking hebben. Faustian Spirit of the Earth |
|
btw, dit zijn de laatste ronden van de Talladega race van gisteravond. Carl Edwards, die Michael Schumacher versloeg in de Race of Champions, spint en komt bijna in de tribune. http://www.nascar.com/video/cup/2009/04/26/cup.tal.high.final.nascar/ Helaas kon Montoya zijn pole niet verzilveren. In de tweede Big One raakte zijn wagen zwaar beschadigd. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
euhm... die aanrijder is toch DQ hoop ik signature |
|
quote:linkje? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: De race was gisteren.. www.nascar.com Nascar is hier wel offtopic, maar het ging mij ook voornamelijk om Montoya. Hij doet het daar, in tegenstelling tot bv, Villeneuve en Franchitti het erg goed. Ook Scott Speed heeft al een pole en en race overwinning in de Camping World Truck series daar. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: signature |
|
Dat zijn dit soort wagentjes.. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 28-04-2009 8:56] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Hopelijk hebben ze hun lesje nu geleerd Faustian Spirit of the Earth |
|
Voor de aankomende 12 maanden ja. |
|
Waarom nou voorwaardelijk? Omdat McLeugen anders sponsors kwijtraakt? Da's hun probleem. Wie zijn anus brandt moet op de blaren zitten. Ze gaan dat toch niet afleren. Zit gewoon in de aard van het hele team. |
|
Net of de andere teams zo brandschoon zijn. |
|
Dat zeg ik niet... Alleen bij McLeugen zijn ze nog zo dom dat ze het niet verbergen ook. |
|
12 maand voorwaardelijk... tsss, das minder erg dan 10 startplaatsen achteruit signature |
|
Wat een haat tegen McLaren weer. |
|
Ik zie btw nergens dat de voorwaardelijke straf maar voor 12 maanden geldig is... |
|
Dat zal de auteur van dat stuk vergeten zijn, maar het is effectief voor 12 maanden. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: ik had ze gewoon 10 plaatsen gegevens signature |
|
toch wel onvoorwaardelijk mag ik hopen en bij iedere race in de komende 12 maanden. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-04-2009 18:50] |
|
15 jaar geleden al weer, nog steeds een groot gemis. |
|
shit ja... is waar klopt signature |
|
quote: Jammer... Faustian Spirit of the Earth |
|
pfff signature |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |