|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier de nieuwe BMW : en hier de 2009 en de 2008 BMW : [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 20-01-2009 18:23] Heads I win, tails you lose |
|
Vreemd genoeg staan de gegroefde banden wel bij de bolides met veel aerodynamische poespas en slicks juist niet. |
|
quote: Ik volg het allemaal niet zo, maar ik vind de 2009 uitvoering wel 100x mooier. En slicks of groeven, dat heeft toch verdomde weinig met mooiheid te maken? Het zijn goddomme banden! Boeiender |
|
quote: Goed dat ze hem opnieuw een kans geven, dat verdiende hij wel imo. Faustian Spirit of the Earth |
|
tata Sato signature |
|
De nieuwe Red Bull: Knappe wagen weeral Faustian Spirit of the Earth |
|
Die ziet er weer netjes uit ja. |
|
Vind die nieuwe BMW niet zo, plompe neus. Versmallen van de achtervleugel zal naar ik aanneem trouwens wel wat snelheid uit alle auto's gaan halen in de bochten? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-02-2009 9:54] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-02-2009 9:54] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, maar wordt mijns inziens gecompenseerd door de veel hogere grip die de slicks gaan teweegbrengen. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat zal wel meevallen, omdat de mechanische grip trager werkt dan aerodynamische grip. Komt er nog bij dat de afmetingen van de banden in de F1 tegenwoordig niet zo groot meer is (15") en er maar 1 bandenleverancier is. |
|
Aha okido, zoveel inzicht heb ik niet op dat gebied. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: de nieuwe Williams zijn er geen regels voor ovv gelijkaardig uitziendheid eigenlijk (hier niet van toespassing)? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-02-2009 10:35] signature |
|
Hoezo, je bent toch niet kleurenblind? De Williams is blauw wit en de BMW wit blauw, verder verschillen de kleuren blauw qua tint. Ik vind de test livery van de Williams mooier dan de uiteindelijke race livery. |
|
nee, ik vroeg me het af in het algemeen, bestaat er zo'n regel, als in het voetbal signature |
|
quote:woooohoo mooi! Dit seizoen heb ik gelukkig een tv, zelfs 1 met zenders erop dus het lijkt dat ik het spectacel dit seizoen wel kan volgen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De Formule 1 is vanaf het komende seizoen weer terug bij de BBC op BBC One, dus zou je daar mooi de F1 kunnen volgen. |
|
Ah dat is super!! Ik denk overigens dat het wel gewoon op de Noorse tv te zien zal zijn hoor. Maar een optie achter de hand is altijd heeeel goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: signature |
|
Ik mis overigens wel het Nederlandse commentaar! Soms dat lekkere slappe geouwehoer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je bedoelt het commentaar van Olav Mol? Hij weet een doorgaans saaie F1 GP altijd wel interessant te maken, maar de laatste tijd schreeuwt die meer als een kip zonder kop, lult een eind raak met veel (domme) fouten. |
|
quote:ja die bedoel ik idd. Ik vond het altijd wel lachen hoe hij het deed. Zon vakdebiel al die feitjes en dingetjes erg gaaf. Jammer dat hij nu zo is. Enige reden voor? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niemand kan aan hem tippen qua commentaar en dat werkt megalomanie in de hand. |
|
quote: argh, nee bestaat er zo een "je mag niet opelkaar lijken, stoute twee teams" regel? signature |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |