|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
BMW stopt met Formule 1 Uitgegeven: 29 juli 2009 08:59 Laatst gewijzigd: 29 juli 2009 10:29 HAMBURG - BMW stapt na dit seizoen uit de Formule 1. Dat maakte de Duitse renstal woensdag op een persconferentie in München bekend. © EPADe hoge kosten en een tegenvallend seizoen liggen ten grondslag aan het besluit. De enige zege van BMW in de Formule 1 tot nu toe was die van de Pool Robert Kubica in Montreal in juni vorig jaar. De tweede coureur bij de renstal is de Duitser Nick Heidfeld. BMW maakte onder de naam BMW-Sauber in maart 2006 zijn debuut in de koningsklasse van de autosport. Daarvoor voorzag de Duitse firma de bolides van Williams al van motoren. And so it starts. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
en zeggen dat ze tegen die budgetlimiet waren bende hypo's signature |
|
bende Hypno`s?? Minder autoverkoop is minder budget.. Dat is logisch. Zullen wel meer teams nokken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ben er niet rouwig om, is alleen beter voor de sport als er meer privéteams zijn dan grote constructeurs. [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 29-07-2009 18:30] |
|
vind ik ook, en BMW Sauber was een paar maanden geleden nog tegen budgetlimiet... komaan, "plots" is er zoveel minder verkoop of wat? signature |
|
Beetje zwak... nu ja, de FIA zal wel lachen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Schumacher rijdt de volgende GP voor Ferrari als vervanger van Massa, gaaf. |
|
Vast ja |
|
Toch is het zo. |
|
Idd, geloofde het niet, maar dit is echt Hopelijk in Spa ook nog Faustian Spirit of the Earth |
|
Is die 2e rijder ff genaaid .. |
|
Der Meister is terug signature |
|
quote:zou gaaf zijn als ie meteen ook wint |
|
The Stig returns?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Meer coureurs zijn de stig geweest Viblo |
|
Ja... dat weet ik ook wel.. maar het klonk zo leuk.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Er gaan geruchten dat Räikkönen van plan is over te stappen naar rally als hij niet bij Ferrari kan blijven... dat jullie het even weten. |
|
volgens mij wil hij liever naar rallye signature |
|
quote: Bedoel je Raikkonen? Of bedoel je de testrijders? Want zelfs een Schumacher met pensioen schat ik eerlijk gezegd nog wel hoger in dan Badoer en Gene. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Raikkonen zal zich eindelijk eens écht moeten inzetten Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inmiddels is het dus al geen gerucht meer. Hij gaat dit jaar nog meedoen aan een rally-wedstrijd in Finland, in Fiat S2000. Bron (in het Fins) http://www.hs.fi/urheilu/autourheilu/artikkeli/R%C3%A4ikk%C3%B6nen+harkitsee+ralliuralle+siirtymist%C3%A4/1135248082706 |
|
Oud nieuws. quote: F1R |
|
Ik OK, ik volg het dan ook niet op de voet maar ik geef hem wel groot gelijk, rally rules. |
|
Zit ook meer in finnen hun bloed, rallye rijden. Loeb heeft het er trouwens ove rgehad naar de F1 te willen ... druk die in een McLaren, Ferrari of Brawn en het kna nog erg leuk worden. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |