|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar eh is dan niet je kamer direct behoorlijk vol? Aniejweej, zit vast leuk ghehe. |
|
Tiskie en eten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Witwasmiddel Zwartwasmiddel Wasverzachter Cola Light Fruitsleutels Sperziboontjes Kippensoep pakje van de Honig Prodent Tandpasta voordeelverpakking Het is de lichtinval ;') |
|
|
|
Vet, wat zit daar allemaal bij? |
|
Gekregen, een flatscreen tv van vrij groot formaat. Wel heel lief enzo hoor, maar was absoluut niet nodig geweest. Alvast voor mijn verjaardag in eind mei |
|
Ruilen tegen een "gewone breedbeeld"? |
|
Ik heb niet eens een breedbeeld. Maar mijn TV was wel gratis! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-02-2009 22:51] |
|
quote:Ha, leef jij ook nog? |
|
Ja, zeer zeker. Hoewel ik nu wel een totaal ander leven heb, dus op een andere manier leef hehe. Minder internet, maar een des te drukker leven daarnaast. Hoe is het met jou? Heb je een nieuw kot of zag ik dat verkeerd? [Dit bericht is gewijzigd door Angela op 10-02-2009 0:55] |
|
quote: Nee, mijn auto rijdt niet op dinsdag weetsjenog? |
|
quote:Ik zie het op je Hyves ja.. Joh! quote:Het gaat hier uitstekend. Druk aan het klussen in mijn nieuwe kot idd en zaterdag volledig oververhuizen. Heel veel zin in [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-02-2009 8:42] |
|
quote: Wat zie je daar? Je kunt mijn profiel bekijken zeker? Ik weet niet hoe ik dat kan afschermen haha. quote: Mooi man! Waar ga je ergens wonen? En heb je nog tips hoe ik mijn lamp op kan hangen als je te maken hebt met wisselstroom, hotelschakeling en duizend draadjes? |
|
Telefoonrekening voor januari: 172,- Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Die van mij vertoont ook een logaritmische stijging het laatste half jaar. Mede door ziekte in de familie (ouders wonen net over de grens) en koop, verkoop, verbouwing woning. Hoop geregel en shite. Maar goed, dat is bijna over dat gedoe.. |
|
quote: What's Inside InDesign CS4 Photoshop CS4 Extended Illustrator CS4 Acrobat 9 Pro Flash CS4 Professional Dreamweaver CS4 Fireworks CS4 Contribute CS4 After Effects CS4 Adobe Premiere Pro CS4 Soundbooth CS4 Adobe OnLocation CS4 Encore CS4 Adobe Bridge CS4 Adobe Device Central CS4 Dynamic Link Version Cue CS4 Zo! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ka-ching! |
|
quote: $2,399.49 op Amazon. Maar goed, Snark heeft het nodig voor zijn werk. Mag je het van de belasting aftrekken oid? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 10-02-2009 18:52] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
parkeerbon van 60€. grmbl. leuk 3,5 uur erover doen om op je werk te komen en door je late aankomst nergens anders meer de auto kwijt kunnen behalve op een stoep voor een nooit gebruikte (vergrendelde) parkeerplaats. grmbl³ Je moeder. |
|
quote: Hehe, kreeg net tóch een acceptgiro binnen terwijl ik met de verbalisant gesproken heb... het gevalletje dat mijn ruit onder de sneeuw zat en hij een bon heeft achtergelaten voor parkeren op een parkeervergunningplaats zonder parkeervergunning, terwijl ik er wel 1 heb... Ga ik dus mooi tegen in beroep. Boeiender |
|
bol.com (WINTER DIGIPACK binnen). EEEEEEETTTTTEEEEEERRRRRRRRNNNNNAAAAAALLLLLLLL FFFFFFFFFRRRRRRRRRROOOOOOOSSSSSTTTTTTTTTT |
|
quote: ik ga ook in beroep. de verbaalcode oid die achterop staat klopt niet. worth a try Je moeder. |
|
Bakkie patat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |