|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dat wel inderdaad. |
|
Gasbarbecue spelfout weggehaald... |
|
lol! 3 dagen zon voorspeld en alvast de goede gear aangeschaft? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hehe, gasbarbecue lag al in de planning en momenteel had Formido een leuke aanbieding. Een redelijk degelijke gasbarbecue voor 70 euro, gok wel waard dacht ik zo spelfout weggehaald... |
|
Wel makkelijk maar op houtskool bbq-en vind ik toch een stuk lekkerder. |
|
quote: Tis hier altijd een drama om die krengen goed aan de praat te krijgen. En op gas is het gemakkelijker om eens wat vaker te barbecueen, en dat is de bedoeling. spelfout weggehaald... |
|
Gasbbq heerst! Als het zomer is gaat al het vlees gewoon standaard de BBQ op... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En dat is hier dus ook de bedoeling zo ongeveer. spelfout weggehaald... |
|
quote: Kijk iemand die het begrijpt! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Kolen en briquetten heeft mijn voorkeur! Gewoon een beetje geduld hebben (lees half uur/uur) en je hebt een mooi gloeiend vuurtje. Gasbbq is natuurlijk veel praktischer, dat wel. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Deze dus... spelfout weggehaald... |
|
Das geen geld, maar is het wel een beetje een degelijk ding? Of, 1 regenbui als hij nog warm is en de volgende ochtend ligt er een hoopje roest Goedkoop = duurkoop. |
|
Nieuwe MP3 speler met 8gig van de Aldi. Wat een topwinkel toch Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Ziet er vrij degelijk uit en voelt zo ook aan. Wat de regenbui betreft; hij komt onder een afdak te staan spelfout weggehaald... |
|
quote: Als jij achter de barbeque gaat staan? |
|
quote: Hehe, dan ook ja. spelfout weggehaald... |
|
Het is scheelt dat die alleen een huiskamerhooligan is |
|
Paar biertjes erin en ook buiten ben ik een beest hoor spelfout weggehaald... |
|
Je signature voor het zomerseizoen: Barbequehooligan Om ontopic te blijven: Aardschok maart. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 18-03-2009 20:08] |
|
quote:..Hehe, hou ik in gedachten spelfout weggehaald... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De stand qua cadeaux tot dusverre: - Reep zwarte chocola - Reep pure chocola - Banaan Het wachten is op het weekend... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zwarte chocola en pure chocola ... Is dat niet hetzelfde?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |