|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een berg speciaalbier, om straks allemaal op te zuipen met wat vrienden. |
|
quote:Dat hoop ik ook een beetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Black Sheep is vet I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Uriah Heep - Very 'Eavy... Very Umble Uriah Heep - Demons & Wizards ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
het vuur van katherine neville wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
En nu zit zij in de koude? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:is een boek...vergeten te melden iig van de schrijfster die ook "De Acht" heeft geschreven en dat was echt een goed boek wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
De 5 live dvd's van Bottom. Hiep hoi voor de frs. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Wat wie waar. Voor hoeveel? EDIT: De eerste drie vragen zijn natuurlijk al beantwoord, het gaat om de laatste.. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 24-01-2009 19:59] |
|
Free record shop, 3 voor 25 euro, los een tientje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat is relatief nog best veel dan (eye of the beholder, maar dan wil ik ze natuurlijk meteen alle vijf), voor dat geld heb ik ze inderdaad ook bij de Van Leest gezien. Eigenlijk wil ik gewoon de Big Bottom Box. |
|
Ok, ook wel gaaf natuurlijk, maar dan zit er dus geen ondertiteling bij. Ik snap het niet zo goed, in die box zitten guesthouse paradiso en de 5 liveshows. Maar overal staat te lezen dat er 7 dvd's in zitten. Wat staat er op die laatste dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Da's typische engelse humor, dat er dan tóch geen laatste dvd bijzit. 's toch duidelijk Herman van de bakker |
|
Klopt ook, volgens mij was het extra materiaal, maar dat weet ik niet zeker. Er zit in ieder geval inderdaad een zevende DVD bij. En met Engelse ondertiteling kom ik meer dan ver genoeg. |
|
quote:Dat word koppijn voor ome snaack Fuck the world and fuck you |
|
quote: signature |
|
Vandaag gekregen: Ik vind hem gaaf! |
|
Motörhead - Bomber Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Tsja, ik snap niet altijd alles, af en toe gebruiken ze woorden die ik echt niet ken, dus ik vind het wel handig. Ik ben zelf naar an arse oddity geweest in brighton, toen snapte ik ook niet alles, kan ik nu goedmaken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
O koning! Ik moet het helaas alleen met de opnamen doen. Even off topic: Gaat er ooit nog iets met Bottom gebeuren, of is dat helemaal over? |
|
Hehehe, ja, ik een psycho pippi zijn speciaal voor die show naar brighton gegaan, show gekeken, overnacht in een hotel aldaar en de volgende dag weer met de boor naar nederland. Kostte wat, maar we hebben ze iig live gezien, gelukkig. Er was een vierde serie in de planning, al geschreven enzo, maar de bbc zag ervan af, eeuwig zonde. Ik denk niet dat er ooit nog wat komt, helaas. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-01-2009 22:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
60 flights, 15 shafts, trui, bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
Dat verhaal ken ik ja, die hele vierde serie is al een tijdje af. Rukkers bij de BBC, en dan Rick 'Fucking' Mayall wel tot een van de grootste komieken van Engeland rekenen. Jammer inderdaad. |
|
-De nieuwe Cattle Decapitation. Veel te technisch, maar toch kun je er wel een beetje nummers uithalen -King Diamond- Fatal portrait. Eindelijk al zijn studio-albums compleet! -Dead Kriztjan-shirt Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |