|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat meen je niet? Against God and Government |
|
quote: Daar kom ik z.s.m. nog even op terug, heb hem net binnen en het instellen gaat nog wel even tijd kosten dus ik kan nog niet echt een waardeoordeel geven over het functioneren. Hij herkent in ieder geval alle apparaten hier (van 8 jaar oude NAD apparatuur tot de nieuwste Popcorn Hour media tank. En als 'ie onverhoopt iets niet herkent kun je een voor een alle knopen laten herkennen d.m.v. de infraroodsignalen op de zapper te richten en de knop te laten 'leren', dus uiteindelijk kom je er wel. Ook 'activities' werkt al, d.w.z. bijv. dvd-speler, surround en tv aanzetten, surround op juiste kanaal en tv op dvd-kanaal. Of ik dat soort opties ook echt ga gebruiken is een tweede natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-02-2009 22:44] |
|
Nintendo DS voor dochterlief, damn nooit gedacht dat die dingen zo verlsavend zijn |
|
quote:Daar zitten best jieke dingen bij hoor. Kost alleen 3k oid. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Een spijkerbroek, of eigenlijk 4 spijkerbroeken (2 voor mezelf, 1 kado en 1 is nu een tas) Een vest Een soort jurk van sweaterstof met korte mouwen en zilverkleurige print 2 t-shirts met Thundercats logo (= 2x kadootje) 2 paar Tommy Hillfiger sokken (ook een kadootje) Ahhh, uitverkoop Hatsjikidee! |
|
Tickets concert Gojira + The Eyes of a Traitor in Londen binnen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Shag, nootjes, 2x cappuccino, 2x broodje filet americain ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kaartje voor The Black Dahlia Murder, zaterdag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Black Devils, een broodje gezond en de Terrorizer. |
|
Obscura - Cosmogenesis ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Joy Divison - Unknown Pleasures Joy Division - Closer Stephen King - Gujo Stephen King - Christine |
|
Kadootje van mijn schoonouders: Philips 32" Full HD, ambilight spectra 2 Meteen besteld: UPC HDTV mediabox.. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 20-02-2009 7:53] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
1 paar handschoenen gewoon zwart 1 paar wanten met luipaardprintje nieuwe tas nieuwe beurs. maar denk toch niet dat ik die oude met alles erin op dit moment kan vinden een handgemaakte stenen ingegrafeerde beker van Røros als aandenken met daarin Gløgg. Een of ander mierzoet warm drankje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als je dan ook een R4DS besteld op inet kan je gewoon je spelletjes downloaden ipv kopen! Heel fijn OT: guitar hero voor de DS, kramp in de vingers! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
-Bak fruit -Mosterdsoep -Champignonsoep -Italiaanse aardappelschotel -Hongaarse aardappelschotel -Koffiemelk -Melk -Koffie -Nacho cheese chips -Shag |
|
quote: |
|
Oeeeh en mn nieuwe favoriete spelletje! Dance dance revolution voor de Xbox Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Judas Priest - Stained Class Suicidal Tendencies - Lights, Camera, Revolution Kreator - At the Pulse of Kapitulation DVD |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
Standaard uitrusting Gurb.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Kapper Flesje Trappistes Rochefort 8 Flesje Trappistes Rochefort 10 2 Flesjes Westmalle Dubbel |
|
The Devils Blood - Come Reap Celldweller - Take it & Break it, vol. 03 - Switchback remixes "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Maar wel erg belangrijk! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |