|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Energy drink en thee. |
|
Twee overhemden Twee paar sokken Gripmaster |
|
pfffff... had een bol.com bon gekregen en moest 'm toch nog ergens aan opmaken... |
|
quote: waar gebruik je zo'n ding dan voor? nooit gezien! |
|
Voor die vingerkracht. |
|
quote: Vingers - Hand - Onderarm dacht ik Boeiender |
|
quote: ja ok, voor een instrument ofzo dan? (I know I'm a musical catastrophe > mooie ep van Extreme Smoke '57 trouwens)... |
|
quote: Bedoeld voor gitaristen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-02-2009 19:08] |
|
hahaha, ok, dat verklaart een hele, hele hoop! |
|
quote: Trainen van vingers, hand en onderarm. Geen muzikant, althans dat komt er steeds niet van, maar gitaristen en bassisten hebben er schijnbaar ook baat bij, er is er zelfs een geschikter voor muzikanten. Die lijkt meer op een trompet. Ik heb hem voornamelijk voor de klimsport. |
|
ah ok, zeg maar de sportschool binnen handbereik? |
|
Oh, dat wist ik dan weer niet. |
|
Wetenschapsfilosofie voor de geesteswetenschappen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Den Saakaldte - All hail pessimism Azaghal - Perkeleen luoma Nae'blis - Beyond the light Inquisition - Into the infernal regions of the ancient cult Reverend Bizarre III - So long suckers Ludichrist - Immaculate deception Cancer - Death shall rise Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: quote: Ban! |
|
het is van het sterrenbeeld! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Tenzij Snark net begonnen is ga ik ervanuit dat hij CS3 ook al had, dan gaat het alleen om een update-prijs (toch ook nog een kleine 1000 euro). Als hij echt al deze programma's gebruikt dan heeft 'ie overigens een vrij veelzijdige baan en ben ik vooral ook benieuwd wat voor krachtpatser (van Apple neem ik aan) er onder zijn bureau staat Maar goed, blijven dure aanschaffen ja, die software. Gelukkig niet meer zo duur als in de tijd dat het hele print-media wereld nog met Quark werkte, maar toch. |
|
Cracksteel - Bitch Jap Run Femme under plastic - Masked Solution Molester - our kids our business Molester - Object Libido Richard Ramirez / identity amnesia IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
- Klusmeuk - 2 van deze: Nu nog een fatsoenlijke salontafel |
|
Stiekem toch een Valentijnskadootje voor Wim. Maar aangezien wij daar niet aan doen, en het vandaag binnen kwam, heb ik het alvast gegeven. Een pocketboek met de titel: Wim van Burken in 'Moordpatronen'. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
St Germain - Boulevard Prodigy - The Fat of the Land Radiohead - In Rainbows |
|
|
|
Mayhem - Grand Declaration of War Wardruna - Runaljod - Gap Var Ginnunga En dan nog 3 tickets gekocht voor Evoken, Isole en Officium Triste in het Panddemonium op 4 april Faustian Spirit of the Earth |
|
Een Klik-Aan-Klik-Uit systeempje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |