|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Assemble Head In Sunburst Sound - Ekranoplan CD Earth - Pentastar CD |
|
Heel gemoedelijke, dromerige space-rock. Komt van hetzelfde label als Earthless (Tee Pee Records), ben er tijdens het browsen door die website op gestuit. Hier staan drie tracks van het aankomende album, te verschijnen in april: http://teepeerecords.com/bands/assemble_head_in_sunburst_sound/index.php |
|
leuk dankje wel. edit ik meen mij te herinneren dat je een tijdje terug wat van Macronympha had gehaald. Was het leuk of sloeg het nergens op?? [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 12-02-2009 13:05] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Klopt, de Arthur Shawcross 7". Ik kon er niet zoveel mee, geloof ik. Is alweer een maand of drie geleden dat ik die voor het laatst gedraaid heb, moet ik er wel bij zeggen. |
|
Me nieuwe schoenen! Alleen is het nike teken in het wit [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 12-02-2009 18:41] The trend is dead. |
|
quote: vet spul die eerste, zit nu ook die link te checken en verder: Earth - Pentastar: In The Style Of Demons Sia - Lady Croissant Sia - Some People Have Real Problems Focus - Live At The Rainbow Saint Vitus - Live Je moeder. |
|
belastingaanslag betaald... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
besteld bij amazon uk the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Mr. Bungle - California Labradford - Mi Media Naranja Labradford - LABRADAFORD Labradford - FIXED:CONTENT Tore Elgarøy: The Sound Of The Sun Spunk - Spunk - Det Eneste Jeg Vet Er At Det Ikke Er En Støvsuger In The Country - Losing Stones, Collecting Bones Keith Jarrett - Expectations Rune Grammofon - Money Will Ruin Everything 1 (Boek +2cd) Huntsville - Echoes, Arches & Era's Dälek - Gutter Tactics I'm in my happy place [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 13-02-2009 7:31] |
|
quote:Vet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hehe mooi stukje weg gekocht met lantaarnpaal? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stalaggh - : Pure Misanthropia: t-shirt [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 13-02-2009 8:08] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zowaar weer eens een boek gekocht. En Chrono Trigger voor de Nintendo DS besteld. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: VEEETTTT!!! |
|
nieuwe autospiegel, achterlichten zijn er gelijk ingezet Je moeder. |
|
Eindelijk mijn jaarlijst aanvoerder aangeschaft Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Die gaat direct op de verlanglijst! Gisteren binnen gekregen: Een boek: Een cd: En een dvd-box: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Onmundig veel ringtones met scheten voor niks. Leve de combinatie bluetooth en met zwakbegaafden werken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En wat zegt dat over jou, dat jij daar zo blij mee bent? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat mijn humor op zwakbegaafd niveau ligt. Ik ben ook fan van Leslie Nielsen, André van Duin, Dingetje en Bassie en Adriaan toch? En dat ik een te gekke werkplek heb. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: OK, just checking. quote: Met zo'n instelling blijven ze daar ook zwakzinnig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En voor mijn Ipod Against God and Government |
|
quote:Kosta? En heb je de film al? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De film had ik zelfs eerst gezien. Zonder Serenity was ik hier ook niet aan begonnen, denk ik. Op dvd een tientje bij Amazon in Engeland (excl. verzendkosten) en 70 piek op blu-ray. Die laatste vond ik niet zo'n optie zonder hd-tv. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |