|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 komsnert tickets voor CoF en Moonspell in mei, weer 64 pleuro armer. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Ik ben altijd op zoek naar koopjes, dat weet je. Zat te denken aan een budget-basje (Dean ofzo), dat werken met bas-VSTs bevalt me niet zo voor veel baspartijen. Is ie nog in goede staat ? Ben nu aan het kijken naar een Squier Jazz Bass. De Squier gitaar bevalt ook goed, redelijk aardige prijs/kwaliteit-verhouding voor simpele dingen. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 22-02-2009 17:52] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Yamaha is in goede staat, wel wat gebruikssporen, en destemmechanieken en brug moeten een keer mooi gepoetst worden, ik denk dat ik m al zeker 3 jaar niet meer gebruikt heb. Squier jazz zijn ook leuke dingen, ook goede prijs kwaliteit verhouding, die yamaha heeft iig 2 single coil jazz elementen, ik vind ze wel lekker klinken. |
|
Hoeveel vraag je ervoor ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Voor de mic ga ik waarschijnlijk voor een Behringer B2 Pro, trouwens. Alleen kan ik zo niet zien of die ook gewoon op een standaard kan.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Die mic heb ik ook nog te koop voor je, en met die klem die erbij zit kan ie ook op een gewone standaard. |
|
Hehe. Je moet een winkel openen joh. Ik ga je effe lastig vallen op MSN, als je daar bent. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zo! Gekocht: Een Behringer B2 micje, inclusief shizzle. Dadelijk maar eens meespelen, nadat ik bijgekomen van de fietstocht.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Funeral - In Fields of Pestilent Grief, CD |
|
quote: Even een bijbelse vraag: Zou het woord kapsalon nu afgeleid zijn van Absalom? Oja, gekocht, een dvd van Knofje. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-02-2009 23:11] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
een chocoladereep uit de minibar omdat ik mn snaaierijen ben vergeten Je moeder. |
|
2 treintickets van Oslo naar Bergen en van Bergen naar Oslo 2 nachten hotel in Bergen voor 2 pers. PAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYY Voelt wel fijn om met iemands anders creditcard te betalen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik ken wel meer vrouwen die dat hebben (nee, niet mijn vriendin) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
heheh de creditcard is van een vrouw Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Deur menne vrouw zagen de rekeningafschriften er als een hond uit: Ge las niks anders als AF AF AF AF AF AF! [tonproater-modus] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nuclear Assault - Survive Dead Kennedys - Bedtime for Democracy Rotten Sound / Mastic Scum - Split Alles op vinyl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:*proest* |
|
Drie kaarten voor Delain op 6 maart in Hedon kan er niet nogmaals onderuit |
|
shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hééé, stoppen toch?! ---------------------------------------------------------------- * Pez-dispenser van Dart Vader. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 23-02-2009 20:13] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ik kan nou nog lekker roken, dus waarom zou ik stoppen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Van mij hoef je helemaal niks. Dat had je met jezelf afgesproken, toch? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ik denk dat je me met iemand anders door de war haalt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dan zal het m'n leeftijd wel zijn. Heb geen zin om terug te gaan lezen... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |