|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bier voor de bouwvakkers die in huize renYek bezig zijn. Heden shoppen voor een nieuwe slaapkamer voor renYek jr. |
|
quote:Hehe ja dat klopt. |
|
Gister op BMD: Sarcoma Inc - Psychopathology Paragon Belial - Nosferathu Sathanis Blood Storm - Sirian Storm Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Een voetbaltafel. |
|
Gaaf, wat voor één? |
|
digitale spiegelreflex camera van Sony wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Chrono trigger voor de DS besteld. Eindelijk origineel Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
quote: Misschien wel het meest geniale spel ooit. Helaas door gebrek aan SNES op een emulator moeten spelen. Hopelijk vanaf morgen eindelijk origineel. Argh en ik was nog bezig met Dragon Quest IV en Dragon Quest monster Joker. Ik wil verdomme weer een student met vrije tijd zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
Vreid - Milorg Vreid - I krig Kampfar - Kvass Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Ik had hetzelfde probleem, maar heb hem voor de Playstation gekocht. Wat mij betreft zeker het meest geniale spel ooit. |
|
quote: Ik hou het wel op een gedeelde top 4 met Fallout 1, World of Warcraft en Link's Awakening. Life doesn't get much better than this! |
|
Bij mij staat Fallout 2 toch wel op de tweede plek, met daaronder Command & Conquer: Red Alert. Link's Awakening heb ik helaas nooit gespeeld. |
|
Afgelopen zaterdag een in rood hartjespapier gepakte versie van Stalaggh - Pure Misanthropia gekregen. Daarvoor in de plaats kaartjes voor een voorstelling van Anatevka geregeld. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
-Gekruide speklappen -Vloeibare boter -Twee flessen koffiemelk -K&G koffie -Mosterdsoep -Tomaten cremesoep -Nacho cheese chips -Zwiterse aardappelschotel -Italiaanse aardappelschotel -Maanzaadbrood -Kaas -Axe showergel -Scheermesjes -Sjek |
|
Één zapper om alles een beetje overzichtelijk te houden. Deze vervangt straks voornamelijk de afstandsbedieningen van: - tv - xbox 360 - popcorn hour media player - cd speler / tuner / versterker - surround set En eventueel ook de veel minder gebruikte ab's van de: - Macbook - Media Center PC Verder gaan we hem helemaal inprogrammeren, ideaal. Je kan dan bijv met een druk op de knop de volgende handelingen verrichten: je tv aanzetten, volume helemaal uit, kanaal op dvd, surround aan en volume op gewenst niveau, dvd-speler aan. Moet alles wel op standby staan natuurlijk. Eigenlijk zou ik ook nog een dimmer op mijn huiskamerverlichting moeten zetten, dan zet je met een druk op de knop de bioscoop aan en de spots uit Prix: 32,50 op marktplaats inc. verzendkosten [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-02-2009 10:23] |
|
Sacred Reich - The American Way remaster |
|
Spaghetti. Kilo runder gehakt. 2 uien. Knoflook. doosje Champigions. Paprika. Geraspte kaas. Blikje tropische vruchten in sap. Mascara. Gezichts peeling. |
|
collectie dvd's op marktplaats met alles van theo en thea Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dus dat dieng doet ook echt wat op de doos staat? Hulde. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hopelijk ooit deze nog eens: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/philips-essence-20080831/ Vanavond bij de Mediamarkt zien staan. Een scherp beeld waar je U tegen zegt! Nog maar even flink sparen... |
|
quote: En binnen, woei ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
vouwfiets Je moeder. |
|
quote: Kijk! Ik wist niet eens dat dat op dvd verschenen was, gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |