|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bub |
|
quote: Vind je het gek. Blik is niet om te eten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bareuh... |
|
quote:You got me. |
|
vrijdagmiddag guitarhero on tour. vrijdagavond kreeg vriendlief hem in zn tengels, en nu ligt mn spelletje in belgie. *zucht* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: quote: PWND XD |
|
quote: Mijn vriendin wou graag een Stihl, en zij zal het best wel weten. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 03-03-2009 21:37] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Seether - Disclaimer II is gewoon Disclaimer met wat extra nummers en een bonus dvd :S "It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive." |
|
quote: Hoi http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2995923 |
|
quote: blijkbaar weet ze wel waar ze het over heeft tis wel alweer een aantal jaar geleden, maar ik heb met beide merken gewerkt, en stihl heerscht husqvarna er keihard uit. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ze had ook een Stihl op zaag cursus en haar collega's hebben ook zo'n ding. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: WTF??? Zaagcursus? LOL Boeiender |
|
quote: Zo'n ding. http://www.ipcgroen.nl/pm_nl.html?pmProductId=122 ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Pf, boomverzorging... Kappen of laten staan, is toch niet zo moeilijk? Boeiender |
|
quote: Wat heb je aan bos als er ook een mooie hoogoven kan staan? Maar als je voor je baas een boompje om zeep moet helpen heb je wel zo'n papiertje nodig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Stihl is simpel uit elkaar te halen en in elkaar te zetten met alleen maar 1 bougiesleutel. Zoals een Citroën 2CV de meest praktische auto is omdat hij uit elkaar gehaald kan worden en in elkaar gezet met 2 moersleutels. Bovendien is de Stihl handzamer dan de Husqvarna. Ik heb jarenlang als bijbaan bomen gesnoeid en gekort voor een bosbouwbedrijf, vandaar dat ik er iets van weet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daarom juist een Stihl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 behalve dan van die bijbaan. Bij de ex thuis stoken ze op hout en aldaar heb ik het ding (de stihl kettingzaag dus, voordat er hier weer zo'n pervers mannetje wakker wordt ) ter hande genomen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: En vandaar ook je voorkeur voor vrouwen met een flinke bos hout voor de deur? Bareuh... |
|
Volgens mij is dat Lumberjack-nummer van Jackyl ook met een Stihl gedaan, zo mooi loopt die motor in dat nummer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hmmm, dat heb ik iemand eens live zien doen, met een stihltje met een 012 blad geloof ik. erg leuk, maar die dude zaagde wel bijna mn pootjes eraf... wel knap met zo'n klein blad, eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 03-03-2009 22:52] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik heb inderdaad nog nooit iets gehad met een vrouw die onder cupmaat C zat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ken alleen de Lumberjack Song van Monty Python. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: heb je die ook afgezaagd? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |