|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor de chiliplanten kweek. spelfout weggehaald... |
|
quote: Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
quote: Feauteau...Feauteau.. met jou erin dan he!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Een auto . Peugeot 206, 2.0 HDI. Fijn bakkie! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:ja zovaak post je niet meer Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha, dat klopt. Lees nog wel eens, maar posten doe ik inderdaad maar weinig meer. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Retourtje Jessheim Oslo tram kaartje fles southern comfort... 285 kronen aaaargh! zakje vers gemalen espresso Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Weer de 3dvd box van bottom. Nummer 3. Je kunt er, gezien de vergankelijkheid, natuurlijk niet genoeg hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuwe Funeral Mist Ruins - Cauldron Inquisition - into the eternal regions nog iets signature |
|
Todesstoss - Würmer Zu Weinen Social Disortion - White Light, White Heat, White Trash Social Disortion - Social Disortion Social Disortion - Somewhere Between Heaven |
|
quote: Haha waarom 3x kopen? Andere 2 uitgeleend ofzo? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nee, de eerste dvd's zijn op, doen het niet meer. Toen weer de serie gekocht en die kijken we dus. En 1 serie voor de reserve, je zal eens zonder zitten, the horror! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
kapotgekeken! the young ones al 3x in huis dan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tering, wat doe jij ermee dan? |
|
We kijken die dvd's echt heel vaak, dat is alles. Ik denk dat de kwaliteit gewoon niet zo denderend is, want ik ben best zuinig op dvd's. De young ones moet ik nog steeds een keer tegenkomen voor de juiste prijs, de volle mep betalen trekt me niet zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Shining - IV: The Eerie Cold Anathema - Judgement DVD: American Beauty |
|
Absu - Absu Samael - Above I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
en en een fles wijn om een erg fijne week waardig af te sluiten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
CD van Amesoeurs gepre-ordered + het shirtje. Daarbij ook nog inkopen gedaan voor de verjaardag van mijn moeder aankomende dinsdag. |
|
sweet signature |
|
Kaartje voor Social Distortion in de Melkweg |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |