|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nox - Ixaxaar Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Teveel boodschappen in de AH... maar ik heb nu wel heel veel voetbalplaatjes. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hihi, wij ook Heb alleen dat boek om ze in te plakken niet spelfout weggehaald... |
|
Geef ze gewoon aan je zoon, man. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-01-2009 14:25] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, ze zijn van mij, VAN MIJ!!! spelfout weggehaald... |
|
Hehehe. Ga je ook ruilen met die jongetjes die bij de kassa je op staan te wachten? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee, die mep ik in elkaar en jat hun plaatjes spelfout weggehaald... |
|
Napalm Death - Time waits for no slave En een gitaarkabeltje. |
|
quote: Oeh, moet ik me ook maar in verdiepen, de moeite waard? Boeiender |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
The Peoples Republic Of Europe - Singularity come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Absoluut. Vooral het tekenwerk is echt schitterend. Het schijnt ook een ander licht op de boeken. Het is namelijk niet hetzelfde verhaal. quote: Inderdaad! Ik heb Gardens of the moon bijna uit. Vreselijk verslavende boeken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
gisteren mijn nieuwe bril opgehaald. Echt superfijn zo een scherpe wereld. |
|
pas maar op voor wondjes ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lol gekocht; maar dan gaat de kat er in ipv een hond |
|
Those Opposed Records is gaaf. Vandaag op de mat: Woods of Infinity - Hamptjarn Lyrinx - Nihilistic Purity Austere - Withering Illusions and Desolation |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bier en autobanden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Auto. |
|
quote: Allebei voor consumptie? |
|
Hirax-thrash and destroy |
|
Gekregen: Powerball, maar die had ik al dus die mocht ik ruilen. Potje met diverse kruiden. |
|
voederratjes sateprikkers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |