|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Arme student he Against God and Government |
|
Boodschappen, en een XLR/XLR-kabel van 30 euro. Da's de laatste keer dat ik BBC3 en aanverwanten tussen m'n zangopnames hoor.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik geef mijn geld tegenwoordig uit aan datingsites, geniaal concept! De shit is aan!!!1 |
|
quote: Je wilt (financieel) genaaid worden? |
|
gister eindelijk ontvangen - PT - 4 chords that made a million single - PT - pure narcotic single - PT - in absentia amerikaanse gatefold cd versie gister gekocht via "ken je dat" ebay - PT - voyage 34 vinyl versie vandaag verstuurd door kscope, m'n preorders van - SW - insurgentes reguliere cd editie - SW - harmony korine vinyl single - PT - roabp live album en vandaag gepre-ordered - SW - insurgentes reguliere vinyl editie zo, de honger van de PT/SW verzameling is weer wat gestild the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
rekeningen en concert kaartjes Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Gekregen een hele zwik PowNed stickers, omdat ik lid ben geworden, en er ééntje was van het eerste uur. Vanavond even de toko van de SP Jugend vol plakken. Against God and Government |
|
1 nieuwe spijkerbroek rood tijgerprint shirtje singlet shirtje gratis bij de spijkerbroek.. beetje tussen fel blauw en fel groen in. Een spencer en een soort trui maar dan met een half lijfje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Eindig - Doodschrift Forgotten Woods - Race of Cain Suicide Solution - To Welcome Death (by Heart and Soul) Funeral Mist - Marantha Make a change...Kill Yourself Shirt |
|
quote:Welke? Ik heb dat 'Suicide List' t-shirt Todessehnsucht - Stillstand Isa - Eindeloos Deep-Pression - Traveling through Grey walls of Existence Grisatre - Temps de la Depression (heruitgave) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Nieuwe TV en nieuwe waterkoker .. |
|
quote: Die inderdaad. |
|
Coldplay - A Rush of Blood to the Head Coldplay - X&Y Editors - Back Room |
|
quote: |
|
oordoppen voor Pa Kaartje voor Sonisphere voor broeder+moi. Broek heel wat centen armer |
|
|
|
Wat boodschapjes en een (gewoon) zwart sweatshirt, voor de verandering. En voor de Tegenpartij een Nike jackje. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Harde patta's! |
|
Het waren de simpelste zwarte die ik kon vinden. |
|
quote: staat daar etnies???? dan is die schoen waarschijnlijk in de minderheid. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Scherp! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ja. |
|
quote: Heb je klompvoetjes ofzo? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |