|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De bijbel, genaamd "Swedish Death Metal" |
|
eend, stokbrood en franse kaas (@ toulouse) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Een bungalowvakantie met de kids geboekt in het grefo-deel van Nederland (vlakbij Elburg). Eén nadeel van kinderen hebben in dit land: Je bent verplicht om je vakantie tegelijk met de schoolvakanties te nemen, hetgeen betekent dat je achterlijk vroeg moet boeken en meer dan het dubbele van de gewone prijs moet betalen. Het zou logischer zijn als niet een heel land ongeveer tegelijk verplicht vakantie moet opnemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hmmm. Een grefo-vakantie. Zou het niet praktischer, prettiger én uitheemser zijn om een opblaaszwembad in de achtertuin te zetten, en van het resterende geld kratten pils te halen ? Iedereen blij! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Whahahahaha. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nee, want hier heb ik geen afwasmachine. En ik ga niet afwassen in mijn vakantie. Bovendien krijg ik thuis geen vakantiegevoel. En als ik dat ergens wel heb is het in grefo-Nederland. Niks zo rustgevend als een omgeving vol natuur en godvrezende mensen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ahhh, vakantie. Heerlijk. Helaas voor mij geen vakantie dit jaar, ik wil flink de centen kunnen opsparen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zojuist besteld Esoteric - The Maniacal Vale Esoteric - Subconscious Dissolution into the Continuum Funeral Mist - Maranatha ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Lijkt me sterk. Mijn zusje heeft in ieder geval al 1 cd van Korpiklaani. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
I'm In A Coffin - One Finel Action Austere / Lyrinx Split |
|
Zaterdag: een dwerghamster. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Badkamerreiniger, tandpasta, een brood, bak druiven en 2 bapao's Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gister op vinyl: Acid King - III Cult, The - Live At The Lyceum - London - 20th May 1984 Fu Manchu - Go For It Live ( 2 lp ) Fu Manchu - Something Beyond 7" Hermano - Live At W2 ( geel vinyl ) Eergister bij de kringloop op vinyl: Ekseption - 3 Jesus Christ Superstar (Motion picture soundtrack) Thijs van Leer - Introspection 1 & 2 Police, The - Reggatta de Blanc En zojuist de rekening betaald voor mijn mega gave streng gelimiteerde houten Opeth box met de eerste drie platen op 180 grams vinyl met nieuw artwork. Die binnenkort verstuurd gaat worden. Kortom, weer veel luisterplezier.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jij kunt weer even vooruit. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En toch heb ik nog tijd voor een biertje eerdaags hoor... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:heeeey.. mijn goede gezelschap is goud Zojuist 2 kaartjes voor ULVER gereserveerd Dus ook 1 voor jou Hub!! Damn duurt nog 2 maanden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oh man, na een rioleringsstoring (en dus de loodgieter) nu weer bijna 900 euro voor de auto, en het bericht dat de koppeling wellicht nog een jaar meegaat (en geen geld hebben voor een nieuwe auto); even rustig aan met CD-kopen en dergelijke zooi, verdomme... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Das balen. Morgen 180.- euro lichter voor APK en nieuwe veer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Koopje, mijn laatste APK was 500+ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wtf. Wat heb je allemaal laten doen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ken je e-bay. Ik heb alles daar van een duitser gekocht, gloednieuw en nog in het plastikje. Het is wel wat duurder door de verzendkosten maar ik heb het er voor over. |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ebay? Zohey, dat klinkt goed zeg.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |