![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee maat 44 maar op die foto lijkt het wat raar ja. Ze zijn gelukkig wel wat langer. ![]() |
|
quote: Hehe, maar als het zo'n kapitaal kost om ze door de APK te krijgen, zullen het wel mooie ouwe brikken zijn... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() (94cm full hd ![]() en morgen dit ophalen; ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-02-2009 20:46] ![]() |
|
Crisis schmisis zo te zien. Vet spul hoor FRNK! Heb zelf laatst dit ceedeetje gekocht: ![]() ![]() |
|
Shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Rode Ledere stoelen voor in de Pontiac Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: eeeeeh ik heb er 4,5..... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
cd: Tore Elgary - The Soud Of The Sun Fartein Valen - The Eternal Lou Reed & Zeitkratzer - Metal Machine Music games: Super Metroid Megaman 9 The House Of The Dead : Overkill ![]() |
|
![]() ![]() Eindelijk weer eens een fatsoenlijk metalalbum wat ik kon kopen. ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Heb zelf alleen de nieuwe, maar moet deze ook een keer kopen ja. Vaaaage band. ![]() |
|
Portishead heerscht de pan uit ![]() gekocht 2x treinkaartje 1x buskaartje veel bier Nemi koffie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
een mini vaatwassertje. eindelijk... (ik = lang, aanrecht = laaaaaag, ik = gruwelijke rugpijn. vaatwasser = rugpijn no more! ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:haha crisis schmisis bij de uiterst lieve vriendin ja ![]() ![]() quote:cool! ouwere shit paar jaar geleden helemaal grijsgedraaid ![]() |
|
quote: +1 Vandaag gekocht: Trancelike Void - Destroying Something Beautiful Ruins of Beverast - Rain Upon The Impure ![]() |
|
hellraiser dvd box met alle 7 delen ![]() shawshenk redemption dvd (achja, maar 3€ bij mediamarkt ![]() o en nieuwe bril [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-03-2009 0:10] Je moeder. ![]() |
|
Deel 8 mag je voor het gemak best even vergeten. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
In Zutphen gekocht voor lekker weinig geld: Napalm Death - leaders not followers Moonsorrow - Tulimyrsky Hypocrisy - Virus Krisiun - Southern Storm Suffocation - Souls to Deny God Dethroned - The Lair of the White Worm Suffocation - Pierced From Within Rotten Sound - Cycles Krisiun - Ageless Venomous Bal Sagoth - Battle Magic [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 02-03-2009 12:36] ![]() |
|
Mortiis - The Smell of rain ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Haal gelijk dan alle 2 de vorige albums. Maarja het was een goede tip van mij, geef toe ![]() ![]() |
|
Isole - Silent ruins Kill the client - Cleptocracy I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
die KTC moet ik ook nog net een doos Paysage d'hivers aan de kant gezet ![]() signature ![]() |
|
3 kaarten voor spinvis in ede. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Xystus - Equilibrio (dvd + 2-cd's) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |