![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo'n stukje plastic? Of het is een broekclip of een adapter voor een dockingstation voor speakers. Bij de mijne zat er dus een adapter bij voor een afspeelunit. ![]() |
|
De laaste Cannibal Corpse en hun jubileum DVD. Die laatste plaat had ik reeds in MP3 en ik draai hem dagelijks en dan heb ik meteen de verzameling compleet ![]() ![]() |
|
2e hands vinyl: Gekocht...2e hands Queen - Jazz Queen - The Game Accept - Balls To The Wall Kiss - Killers Fates Warning - Night On Brocken (1e druk, tenminste met die getekende hoes) Van een goede vriend... AC/DC - High Voltage AC/DC - Back In Black AC/DC - Flick Of the Switch Whiplash - Power And Pain Exciter - Violence And Force Motörhead - March Or Die Doomthrone - Skeletons Veiled In Flesh (#327 / 666) Twisted Sister - You Can't Stop Rock 'N' Roll Iron Maiden - Run To The Hills / Number Of the Beast DRI - Violent Pacification DRI - Thrash Zone Indestroy - Indestroy Sacred Reich - Heal Suicidal Tendecies - Suicidal Tendecies Sinead O' Conner - The Lion And the Cobra Fates Warning - Perfect Symmetry Sodom - In The Name Of Evil bub ![]() |
|
Sodom - in the sign of evil, of niet? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-03-2009 22:35] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk. hehee ![]() bub ![]() |
|
zeker niet onnodig: ROT / IRON BUTTER split-ep (en als 't goed is ROT vinyl-collectie weer compleet). ![]() ![]() |
|
Extra intern geheugen voor mijn muziekpc ![]() ![]() |
|
quote: een soort stukje plastic waar je m in kan zetten, maar dat stukje plastic moet ook weer ergens op bevestigd worden, maar geen idee waarop haha. Against God and Government ![]() |
|
quote: Ik zie het logo van Marduk staan, niet echt Swedish Death Metal ofwel ![]() Against God and Government ![]() |
|
P. Clayes & K. Dillen - Een brug te ver; Turkije in de Europese Unie Dewinter, Filip - Inch'Allah?; De islamisering vam Europa Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Zijn beide erg vet! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Jeps! Die CD in mp3 vorm heb ik al grijs gedraaid en kwam er hedenochtend in de auto achter dat de CD variant echt stukken beter klinkt (geluidstechnisch). DVD staat vanavond op het programma (niet alle 3 hoor) ![]() ![]() |
|
quote: de eerste en de demo's lagen net zo dicht bij death als bij black. het logo van merciless staat er ook tussen, pure thrash band, dus het overlapt zo links en rechts wat naburige genre's. ![]() |
|
Tom Clancy's Hawx voor de Xbox Kaartjes voor Chris Witchhunter Memorial, met dank aan 6sic6 ![]() ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kaartjes voor neurotic deadfest Eric the viking dvd, geniaal! ![]() |
|
Een litertje Jameson ![]() |
|
Dezelfde kleren als Greycloak. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dashcover voor den Bird Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
- Pestilence - Resurrection Macabre - 10 ritten kaart voor de Klimhal te Enschede - Zwarte Dainese motorlaarsen [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 14-03-2009 14:21] Heads I win, tails you lose ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Huishoudelijke trivia The Verve - Rather Be Simon Lévelt Blue Gayo Mountain koffie En een nieuwe piercing laten zetten Verrassend triviaal ![]() |
|
kaartjes voor u2 Herman van de bakker ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |