|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat voor muziek is die cd? |
|
En on topic; 720 ballen voor een grote beurt voor de auto. Hakt er weer lekker in. Gelukkig houd ik van die bak en is dit een leuk Valentijnscadeau. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zojuist besteld: Lantlôs - Lantlôs Nae'blis - Sketches Of Reality ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik zal 'm even onthouden. @Jenje: beetje klassiek, beetje electronisch, beetje rock, beetje goth. Wel prettig muziek vind ik zelf. Niet om constant te draaien, maar zo voor de afwisseling. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De meest niet sexy ondergoed in mijn leven. Wollen lange onderbroek en wollen hemd met lange mauwen. baby blauw met witte stipjes. Maar is wel nodig. Ik ga skieen waar het in de schaduw makkelijk -34 is. + Ski handschoenen waterafstotend en houden mijn vingerstjes warm tot ver in de mingraden. En een lippenbalsem. Ik ben er helemaal klaar voor! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Artillery - Through the Years SSS - The Dividing Line (+dvd) [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 13-02-2009 16:00] |
|
bub |
|
Fjall Raven Barents Morgen meteen inzetten, weekendje lopen in de Eiffel. |
|
quote: |
|
Laarzen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Foto! Bareuh... |
|
quote: Gedoe! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: |
|
dat werd tijd signature |
|
Iets met geld enzo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maar dan de 100 ml. Elk jaar trap ik weer in Valentijnsdag. |
|
Gekocht: Megadeth - Rust in Peace Saxon - The Eagle Has Landed Live Judas Priest - British Steel Manowar - Battle Hymns Gekregen de nieuwe cd van Cannibal Corpse. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gekregen van Vervallie: Zwart horloge met doodskoppen en er zitten ook oorbellen en een ketting bij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ook met doodskoppen ? Fuck the world and fuck you |
|
Gekregen: Jas van Gaastra, vet ding. |
|
2 spijkerbroeken CD's: S.O.D. - Speak English Or Die Decapitated - Nihility Anata - Under A Stone With No Inscription Cannibal Corpse - Evisceration Plague (CD + DVD) Gojira - The Way Of All Flesh Cryptopsy - None So Vile Van de week op DVD: Robin Hood: Prince Of Thieves Knocked Up There Will Be Blood |
|
- Pannenkoekenmix - Eieren - Bier - Shampoo - Koekjes - Nog wat zooi |
|
quote: Hehe, en de Agathocles / Grindbashers split-cd En volgens mij nog veeeeeeeeel meer bier Boeiender |
|
- bult ikea-zooi en drank, veel drank weggetikt de afgelopen dagen :s [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-02-2009 3:39] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |