|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zop signature |
|
Ah, wat aandoenlijk, het dode vogeltje komt tot leven. |
|
Voorwaardelijke straf geëist voor patiëntenseks Uitgegeven: 19 februari 2009 12:38 Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 12:58 GRONINGEN - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft donderdag voor de rechtbank in Groningen een voorwaardelijke werkstraf van 150 uur geëist tegen een medewerkster van de Van Mesdagkliniek, omdat zij een relatie had met een patiënt. Het is de eerste keer dat in Nederland een hulpverlener strafrechtelijk wordt vervolgd voor seks met een patiënt. De relatie tussen de patiënt en de hulpverleenster speelde zich in 2006 af op de zedenafdeling van de kliniek in Groningen. Seks De man en vrouw werden verliefd op elkaar en hadden een aantal keren seks in een van de therapiekamers. Ook gaf de vrouw de tbs'er cadeautjes, waaronder een mobiele telefoon zodat ze contact met elkaar konden houden. Ontslagen De relatie duurde drie maanden en kwam in 2007 aan het licht toen de patiënt een andere therapeut erover vertelde. De hulpverleenster werd op staande voet ontslagen. ''In het begin wilden we het allebei'', vertelde de vrouw in de rechtbank. ''Maar in die periode was ik door privéproblemen labiel. Later realiseerde ik me dat ik de relatie niet langer wilde en heb er een punt achter gezet.'' Desastreus Volgens de advocaat van de patiënt was dat moment desastreus voor zijn cliënt. ''Hij is ernstig verward, depressief en zijn behandeling is er ernstig door vertraagd'', liet raadsman Niek Heidanus weten. Volgens Heidanus moet de zaak een voorbeeld en norm worden voor vergelijkbare zaken. Slachtoffer ''In de afgelopen jaren is het in de Van Mesdagkliniek vijf keer voorgekomen dat een hulpverlener een seksuele relatie had met een patiënt. Deze zaak toont aan dat tbs-patiënten ook slachtoffer kunnen zijn'', zei hij. De advocaat van de verdachte vindt dat de zaak niet ontvankelijk is, omdat justitie vergelijkbare gevallen niet heeft vervolgd. De rechtbank doet 5 maart uitspraak. slachtoffer?? flikker toch op zeg. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
slachtoffer, hij is gewoon boos op die chick en maakt stevig gebruik van de positie waarin hij nu verkeerd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: en hoeveel heb jij er gebatst emiel? ^^ Je moeder. |
|
Shit, ik had het topic "Nu stop ik (nieuwstopic)" willen noemen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nederlandse Gristenen slopen 't meest In orthodox-christelijke plaatsen in de zogenoemde biblebelt is tijdens de jaarwisseling veel meer schade aangericht dan in de rest van het land. Dat concludeert het Reformatorisch Dagblad op basis van een enquête onder driehonderd gemeenten, waarvan de krant de resultaten zaterdag publiceerde. De krant stuurde naar de 441 gemeenten de vraag welke schade ze hadden geleden tijdens Oud en Nieuw. 13.000 schade Driehonderd plaatsen reageerden: ze hadden gemiddeld 13.000 euro schade aan publieke eigendommen geleden. De orthodox-christelijke gemeenten bleken 51 procent meer schade te hebben geleden. Vorig jaar was dat nog 27 procent meer. Overigens lag de gemiddelde schade 49 procent lager dan de jaarwisseling 2007/2008. |
|
quote: ja. beetje jammer. quote: ik ben wel vaag maar geen tbs-er halllo!!!ik zit alleen achter clienten aan niet de werknemers. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:[Polico modus]Waar staat dat de vernielingen zijn aangebracht door gristenen?[/Polico modus] Kom op DS, twee maten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Japanse minister misdraagt zich in Vaticaan Uitgegeven: 21 februari 2009 11:00 Laatst gewijzigd: 21 februari 2009 11:00 ROME/TOKIO - Shoichi Nakagawa, die eerder deze week opstapte als minister van Financiën in Japan, blijkt zich vorige week misdragen te hebben in het Vaticaans Museum in Rome. Dat hebben medewerkers van het museum zaterdag gezegd tegen het Japanse persbureau Kyodo. Nakagawa zou onder meer over een afscheidingskoord bij het antieke beeld van de Trojaanse priester Laocoön zijn geklommen, waardoor een alarm afging. Ook raakte hij een paar kunstwerken aan die niet aangeraakt mogen worden. Dronken Nakagawa was in Rome voor een economische top. Bij een persconferentie op de laatste dag, kort voor zijn museumbezoek, wekte hij de indruk dronken te zijn. Hij kwam nauwelijks uit zijn woorden en had grote moeite zijn ogen open te houden. Zelf hield hij het op de bijwerkingen van een medicijn. Na felle kritiek in Japan maakte hij dinsdag zijn aftreden bekend. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jeugdhonk geeft bier weg Wat doe je als je geen bier mag verkopen? Juist! Je gaat het weggeven. De beheerders van jeugdhonk De Bunker in Den Helder hebben geen vergunning om alcohol te verkopen. Ineens zagen zij het licht: we geven het bier gewoon weg! Turven "We mogen geen bier meer verkopen en dat doen we ook niet meer. We gaan de biertjes nu 'weggeven'. En dan turven wie wat heeft gedronken. Dat aantal biertjes moeten ze ons de volgende dag dan teruggeven. Op die manier gaan we het doen. We moeten trucjes verzinnen, dat moet dan maar", zo zegt beheerder Hans van Straalen in het Noordhollands Dagblad. Against God and Government |
|
laat mensen toch rustig zuipen godverdomme is dat nou zo moeilojajk dat gezeik jezus mina kutland met je gezever en dat eeuwige gemierenneuk om niets laat mensen toch zuipen plezier = mooi ga werken ofzo IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Geldautomaat op zondag buiten gebruik SCHERPENISSE - Een geldautomaat van de Rabobank, die elke zondag buiten werking wordt gesteld. Het klinkt raar, maar in Scherpenisse is het al jaren werkelijkheid. Veel inwoners ergeren zich eraan. De achtergrond van de 'zondagssluiting' laat zich raden. Geldautomaat De geldautomaat zit in een pand, waarvan de eigenaar gereformeerd is. Hij heeft bij de bank bedongen dat er op zondag niet wordt gepind. PvdA-raadslid Peter Suurland uit Scherpenisse vindt het nauwelijks meer te verkopen dat de automaat op zondag buiten gebruik is. " Voor oudere mensen is dat heel onhandig. Bovendien jaag je mensen zo naar een ander dorp om te pinnen." En juist dat laatste kan wel eens nadelig zijn voor Scherpenisse. De Rabobank laat een geldautomaat immers alleen hangen als er voldoende wordt gepind. Een bestuurder van de bank liet dat deze week nog eens weten tijdens een bijeenkomst over de leefbaarheid in Scherpenisse. "Dan moet je hem niet één dag per week op slot gooien ", vindt Suurland. "Zo vraag je erom dat hij minder vaak wordt gebruikt." Volgens hem ergeren meer inwoners zich daaraan. Maar er is hoop. Een woordvoerder van de gemeente laat weten dat in het nieuwe woonzorgcentrum ruimte komt voor een geldautomaat. Daar kan hij wel op zondag worden gebruikt. Het is aan de Rabobank om te besluiten of ze gebruik maakt van het aanbod. De bank denkt daar nog over na. Dat de automaat nu gesloten is op zondag is volgens directievoorzitter Henk Bezemer een uitzondering. "Wij beschouwen een geldautomaat als een voorziening voor zeven dagen in de week. Maar de wens van de eigenaar van een gebouw moeten we respecteren." En ik maar denken dat het hier in veenendaal nogal "gelovig" is, het kan dus blijkbaar altijd gekker. Zou er wel toegang tot internet zijn op zondag?*pinkt een traantje weg* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Nee van dat gevloek dat hij buiten werking is daar zal zo'n man blij van worden |
|
quote: Met dit in je achterhoofd krijg je toch de neiging om elke zondag even er heen te gaan en keihard "Welgodverdomme, kan ik door die kutgereformeerden niet pinnen." Elke zondag, en vloekend langs de kerk naar huis. respect kan je krijgen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: :') Mooi, heel mooi. Interessante ontwikkeling dat de tenekrommende verdraagzaamheid jegens moslim-fundamentalisme een precedent heeft geschapen () waar de gristenen nu handig gebruik van maken. |
|
hmm ding ligt al in de papierbak .. geneuzel om niks, als het je niet boeit mik je em toch gewoon weg .. |
|
Tuurlijk niet, "fight fire with fire" is veul leuker! |
|
Ach, ik zie het punt niet zo .. als iemand daar geld in wil proppen, moet ie zelf weten. Ik gooi het dan met plezier weer weg. Imho is negeren ook het best werkende middel. |
|
Mwa negeren is op zn plaats als ze in de folder ook waarheden zetten. Maar ik heb het idee dat de maker van deze folder ook niets begrijpt van evolutie en wetenschappelijke theorievorming die niet perse in strijd hoeft te zijn met geloof. K zal eens kijken of hij thuis ook in de bus ligt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het zijn christenen, die snappen wel meer niet .. Je gaat een mongooltje toch ook zijn handicap niet uitleggen? |
|
Jenje je doet wel heel kort door de bocht edit: wel dus [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-02-2009 15:58] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Terugnaarjemaker.nl Fantastisch She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hij heeft gewoon gelijk. Randdebielerij eerste klas, dit soort mensen moet je geen aandacht geven, dat versterkt ze alleen maar in hun delusies. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Juist. Gewoon dikke humor. Die voorbeeldbrief vind ik trouwens wel ok, had wel iets pittiger gemogen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |