|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey BUURMANNETJE !!!!!!!!!!! |
|
quote: Dat word weer gezellig op die camping |
|
En Regeer heeft u al een passend hoofdeksel voor deze dag? |
|
quote: Me 2.Toch stuk beter dan dat klote OV altijd. =) |
|
quote: Shining heeft de tour moeten afzeggen. Ik zat zelfs al in dubio om, of,... naar Occultfest te gaan, of Duitsland. Daar zouden ze ook spelen. Nou mijn keuze is bij deze Occultfest geworden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Dat gaat hem worden! |
|
Toch maar heen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vervoer geregeld |
|
Beter/Ik nog niet helemaal.Anders toch met dat ruk OV. =) |
|
Ach het voordeel is dat het toch overnachten word, dan is treinen vaak nog redelijk te doen. |
|
Afwezig want in Sao Paolo en Curitiba Bruce Banner |
|
quote:Ik stuur wel even een sms. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Volgende keer dan maar een jong neukertje zoeken met rijbewijs en auto? |
|
quote: Treinen naar Hoogeveen is prima te doen. En dat kippeneindje lopen vanaf het station ga je ook niet dood van. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Bakkie? |
|
Bakkie? Bassie!! |
|
quote: Lekker, die staat! |
|
Die hou je tegoed. Ik ben niet op Occultfest namelijk quote:Goed punt |
|
quote: Deal! Ik ga zelf nog maar eens een bakkie zetten trouwens. |
|
Dat zal onze Meneer de Occultfest-Ontbijt-Meneer wel weer voor ons regelen. |
|
Oh ja, er werd daar ook ontbijt geregeld. Het moge duidelijk zijn dat ik nieuw ben voor die festivalletjes in het hoge noorden van Nederland, maar tot nu toe bevallen ze goed! |
|
quote:Dat komt goed @Verstikking: het is wel een zolang-de-voorraad-strekt-ontbijt, dus als je tegen de tijd dat het eigenlijk al middag is je tent uit komt heb je dus best kans dat het al weg is. Gelukkig heeft de catering de rest van de zaterdag ook gewoon koffie |
|
Och, het kan nog altijd als volgt gaan. Wekker gaat af -> ontbijt -> terug de tent in . Hoewel het terug de tent in kan ook vervangen worden door een pilsje. |
|
quote: Ben je zo materialistisch ingesteld? En wie zegt dat ie geen auto en rijbewijs heeft? @Verstikking:.Mijn idee.Ontbijt en weer terug de tent in. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 18-08-2009 13:54] =) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |