|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik mag 'deze' zeggen, want school niet afgemaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Waarom? |
|
quote: Als we dan toch eigenwijs gaan doen... 'Bij dezen' is oorspronkelijk de correcte vorm (derde naamval) maar tegenwoordig mag de 'n' weggelaten worden. Dit soort naamvalsvormen zijn nu ouderwets, en wij zijn toch jong! Bla |
|
quote: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ouderwets, en korrekt! |
|
Zo die kant eve op tis wel een beetje nat |
|
de vrijdag was wel leuk...helaas wel wat (lichte regen val) Autumn was wel erg gaaf...op een paar kleine foutjes na...je kon wel zien dat ze dr lol in hadden. het geluid was goed. Noir was erg goed..en daar was het geluid ook goed...alle 4 de bands hadden wel goed geluid Hopen dat het weer mee zit...nu schijnt de zon ...als dat maar blijft. over 2 uurtjes dr heen fietsen |
|
quote: see you there |
|
|
|
*twijfel* spelfout weggehaald... |
|
Jij moet foebele. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Gewoon komen! |
|
Zo, de vrijdagavond zit er alweer op. Het was erg gezellig, ondanks het slechte weer. Volgens mij was de opkomst daarom ook nog niet zo hoog, maar dat komt vandaag wel goed denk ik. Helaas Dying Flame gemist dankzij mn haperende fiets. De rest wel gezien, en het geluid was echt hartstikke goed, dat belooft nog wat voor vandaag. Straks maar weer die kant op, zoonlief gaat lekker mee, dus de beuk d'r in. |
|
Zin an! Rond 13.30 uur die kant op! |
|
quote: Toch maar niet... spelfout weggehaald... |
|
ik ben ook aan het twijfelen ik denk dat ik toch voor het dorpsfeest in st. nyk kies als het wat beter weer had ik voor occultfest gekozen niet hier, wel daar |
|
En nu die kant op! Laters allemaal! |
|
Nog langer getwijfeld, maar nog steeds thuis.... spelfout weggehaald... |
|
quote:Geen seconde getwijfeld en ook nog steeds thuis |
|
Een jas is wel handig, of niet? |
|
Morgen werken en je eerste reactie was dat je ook niet ging Gurbe.. Daarom bleef ik ook thuis. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hehe, en we zijn inderdaad nog steeds thuis.. spelfout weggehaald... |
|
Ik ook... We halen het op je beursdeej wel in!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dat doen we zekers! -> keer veel!!! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |