IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Occultfest 2009 - 4 en 5 september Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 19:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 18:56 schreef irritante klootzak het volgende:
oh ja, naar een festival gaan om de bands is zo 1997

Je generaliseert; Occultfest is niet zomaar een fest.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2009 19:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 18:56 schreef irritante klootzak het volgende:
oh ja, naar een festival gaan om de bands is zo 1997

Ken je mij toch echt slecht, normaliter ga ik puur voor bands, ookkutfest is voor mij echt een uitzondering

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2009 20:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Winnuh..

http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/13603/Occultfest-prijzenpakket-te-win.html

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-07-2009 20:48]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-07-2009 21:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, gratis kaarten voor occultfest.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 22-07-2009 21:23 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

vet handig voor het geval je te lui bent om te reserveren

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2009 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2009 21:20 schreef XXL het volgende:
Ah, gratis kaarten voor occultfest.

Selectief lezen en begrijpen is echt door jou uitgevonden, hulde. Damn!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-07-2009 11:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Euh, kan je een aanmelding ook veranderen? Of kan je ook de camping op zonder reservering?

Boeiender

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 03-08-2009 17:42 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 26 juli 2009 11:17 schreef MR. N het volgende:
Euh, kan je een aanmelding ook veranderen? Of kan je ook de camping op zonder reservering?

Als je je aanmelding wilt veranderen dan moet je opnieuw reserveren. Hierdoor vervalt je oude reservering. Als je de camping op wilt zonder reservering dan betaal je 15 euro als je niet van tevoren met camping reserveert. Dus je kan de camping wel op zonder reservering maar dan moet je wel dokken!
Zo duidelijk mister N?!

see you at occultfest!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2009 18:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2009 11:17 schreef MR. N het volgende:
Jij hebt de tent, ik heb de paal

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2009 19:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is er dit jaar ook voor de mensen die een half uurtje later gaan ontbijten nog voldoende voer?

Anders bak ik zelf wel een omeletje en kan ik me de kosten voor ontbijt besparen. Vorig jaar piste ik namelijk behoorlijk naast de pot.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 19:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jij slaapt toch in de auto?
En wat tijden betreft, zo moeilijk is het niet er op tijd te zijn en anders gebruik je maar een wekker.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-08-2009 20:02]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-08-2009 20:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 augustus 2009 19:20 schreef XXL het volgende:
Is er dit jaar ook voor de mensen die een half uurtje later gaan ontbijten nog voldoende voer?

Anders bak ik zelf wel een omeletje en kan ik me de kosten voor ontbijt besparen. Vorig jaar piste ik namelijk behoorlijk naast de pot.

In drie jaar tijd heb ik ook nog maar één keer ontbijt gezien Er wordt nooit aan de enorm uitslapende mens gedacht

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 20:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 20:05 schreef karnivoor het volgende:
In drie jaar tijd heb ik ook nog maar één keer ontbijt gezien Er wordt nooit aan de enorm uitslapende mens gedacht

Wellus! Je kunt toch gewoon patat halen ergens in de middag of pannekoeken

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-08-2009 20:07 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, historisch gezien ben ik altijd de enige van ons kliekje die het ontbijt meemaakt. Ik kan de geur van koffie niet weerstaan, kater of niet.

Life doesn't get much better than this!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 20:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm keuzes.. wellicht nog even snel koffie leren drinken voor ik naar OF ga. Voor het eerst sinds jaren zal het weer met enorme kater zijn de zaterdagochtend.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-08-2009 20:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 augustus 2009 20:07 schreef H-K het volgende:
Hehe, historisch gezien ben ik altijd de enige van ons kliekje die het ontbijt meemaakt. Ik kan de geur van koffie niet weerstaan, kater of niet.

Ik geloof je zo, ik slaap altijd door tot de 2e band

Je moeder.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-08-2009 20:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 19:53 schreef MMayo het volgende:
En wat tijden betreft, zo moeilijk is het niet er op tijd te zijn en anders gebruik je maar een wekker.

Mayo is de beste en de liefste wekker ooit!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 20:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 20:22 schreef Illusione het volgende:
Mayo is de beste en de liefste wekker ooit!

Hahaha.. oja! Special vorr juu!
:koffiebrengsmiley:

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-08-2009 20:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 20:25 schreef MMayo het volgende:
Hahaha.. oja! Special vorr juu!
:koffiebrengsmiley:

Alleen daarvoor al zou ik naar Occultfest komen! Ik zit echter dan in Griekenland..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 20:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm beetje ver om je koffie te komen brengen. Volgend jaar?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-08-2009 20:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-08-2009 20:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 20:28 schreef MMayo het volgende:
Hmm beetje ver om je koffie te komen brengen. Volgend jaar?

Als je nu je tent naast die van mij zet.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-08-2009 20:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Is er al iets van een running order trouwens? Kom die dag van vakantie terug maar als er 's avonds nog wat leuks is, kom ik heeeeel misschien nog wel even kijken afhankelijk van Mygirfriendismyweapon of Houwitser speelt

Je moeder.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2009 20:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 19:53 schreef MMayo het volgende:

Klopt, en ik betaal dus speciaal voor ontbijt en niet eens voor campingplaats. Omdat ik dat de afgelopen 3 jaar al ongeveer ben misgelopen (geen beleg, geen brood of geen koffie meer aanwezig), wat kan gebeuren, want meer gegadigden, dus de vraag van mijn kant.

De vraag is in elk geval duidelijk beantwoord. Nee dus.

Bedankt voor de info.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-08-2009 20:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tsja de boel moet weer schoon en alles voordat de bands starten, dan worden de overige dingen klaargezet. Men kan dus niet wachten tot iedereen die is uitgeslapen eens een keer zijn bed uit komt rollen en uitgegeten is. Het ontbijt is een onderdeel van het festival, tussen bepaalde tijden is dat beschikbaar voor campinggangers tot het op is, teveel inkopen is in eigen vingers snijden qua budget. Als je er gebruik van wilt maken dien je dat gewoon in die bepaalde tijd te doen, eerder opstaan of gewoon niet. Op zich best logisch maar wie weet is er iemand die vroeg voor je wil opstaan om je bammetjes te smeren.

Overigens betaal je niet voor ontbijt maar voor het kamperen/overnachten. Of je nu op de parkeerplaats of camping bent, je maakt gebruik van hun terrein. Maar zeg nou zelf, die geringe kosten staan in het niets tegenover de gezelligheid en de minimale kosten van dit festival.

edit: Jeetje, ben net Bastianus met zijn uitleg altijd

quote:
Op 3 augustus 2009 20:32 schreef Dentz het volgende:
Als je nu je tent naast die van mij zet.

En dan alsnog Illu koffie brengen in Griekenland? Of voor jou koffie zetten?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-08-2009 20:47]

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com